Kurs DIY - robimy wakacyjną marysnistyczną doniczkę - weekendowa inspiracja #7



Z kalendarza wynika, że dziś jest 7. lipca (czyli 7.07.). A ja mam dla Was 7. wydanie weekendowych inspiracji. No sama nie wiem, co mam o tym sądzić 😛
Jedno jest pewne - takie wydanie powinno być wyjątkowe, zatem dzisiejsza weekendowa inspiracja będzie jednocześnie tutorialem 😉 Będzie to wakacyjna doniczka w stylu marynistycznym.


Wakacyjna doniczka w stylu marynistycznym


Do wykonania takiej doniczki potrzebnych jest dosłownie kilka rzeczy:
1. Pojemnik (puszka, słoik, wiaderko po twarogu),
2. Sznurek o grubości około 1 cm,
3. Klej na gorąco,
4. Opcjonalnie - dekoracje.

Ja użyłam wiaderka po serku. Rant obcięłam, bo nie pasował mi do koncepcji. Jak widać - niezbyt równo 😜 Ale nie ma to znaczenia, bo na koniec i tak wszystko zasłonię sznurkiem.
Następnie całość okleiłam sznurkiem, mocując go za pomocą kleju na gorąco. Ostatni kawałek przykleiłam do poprzedniego rządka sznurka, dzięki czemu rant wiaderka jest całkowicie schowany. Na tym w zasadzie można zakończyć.
Ja jednak dodałam kilka muszelek, trochę chrobotka i kilka dekoracyjnych pinezek. Wszystko przymocowałam klejem na gorąco.
Tak oto otrzymałam osłonkę na doniczkę. Ale tą metodą można ozdobić pojemnik o dowolnym przeznaczeniu, np. puszkę jako pojemnik na długopisy albo na łyżki do kuchni.
U mnie jest osłonka, bo akurat miałam kwiatka, który wymagał nowej "oprawy" 😉

Kwiatek stoi na kominku, w duecie ze stojakiem na zdjęcie, który pokazywałam Wam wczoraj.





Choć w trio ze zdjęciem w antyramie też dobrze wygląda 😃


 -------------------------------------------------------- 
Wprowadzacie wakacyjne akcenty do swoich mieszkań?
Pozdrawiam ciepło 😊

Komentarze

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.