Wakacyjny stojak z klipsem


W ostatnim czasie intensywnie porządkuję zdjęcia w naszych domowych zbiorach. Zebrało się sporo zaległości w wywoływaniu, więc moje ostatnie prace zdominowane są przez projekty związane ze zdjęciami. Powstają albumy i layouty, ale także inne formy związane z fotografiami. 


Stojak z klipsem na zdjęcie

Tym razem stworzyłam stojak z klipsem. Stylem pracy nawiązałam do klimatów morskich. Podstawą stojaka jest ster wycięty ze sklejki. Na tym stworzyłam wzory używając pasty strukturalnej, całość pomalowałam za pomocą zestawu farb do patynowania. Całość przetarłam w kilku miejscach pastą woskową w kolorze brązowo-zielonym. Na środku zamocowałam długą wykałaczkę, do której przykleiłam drewnianą klamerkę. Całość ozdobiłam za pomocą mchu (curly i chrobotek). Dodałam także tekturkę przypominającą wodną roślinność (Wycinanka) oraz kilka różnych muszelek, które zebrałam dawno temu na Korfu 😉
Klipsem przymocowałam zdjęcie, na którym zaprzyjaźniam się z ważką 😃


 
 
 

Bardzo podoba mi się taka forma dekoracji.
Dzięki temu mogę często zmieniać zdjęcie i zawsze mieć "na widoku" jakieś miłe wspomnienie...


Dekoracja jest moją inspiracją do wakacyjnej zabawy na blogu Wyzwania nie-kartkowe: Moje lato.
Serdecznie zapraszam do udziału 😊



 -------------------------------------------------------- 
Posiadacie w swoich zbiorach stojaczki na zdjęcia?
Pozdrawiam wakacyjnie 😊

Komentarze

  1. Bardzo pomysłowy i klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mnie samą efekt pozytywnie zaskoczył :)

      Usuń
  2. Świetna praca w wakacyjnym klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż czuć morski klimat w powietrzu :) Świetnie wyszło Kasiu! Coś czuję, że mnie to zainspiruje. Piękne kolory i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Czekam na Twoje prace, bo materiałów masz pod dostatkiem ;)

      Usuń
  5. Jaki fajny pomysł! Śliczny jest, bardzo klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Przyznaję, że jestem z niego zadowolona :)

      Usuń
  6. Świetny pomysł i wykonanie! Aż zatęskniłam za morzem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam morskie projekty, choć turystycznie bliższe mi góry :D Dziękuję :)

      Usuń
  7. Piękny stojak. Będzie przypominać wakacje, w pochmurne jesienne dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Choć znając mnie, to jesienią pewnie powędruje do pudła i zostanie zastąpiony dekoracją jesienną ;)

      Usuń
  8. Bardzo ciekawa praca, piękne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wszystko w morskich klimatach, a ten projekt jest piękny i bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.