Romantyczny tamborek z ważkami


Czy ja już Wam pisałam, że uwielbiam ważki? Zarówno w naturze, jak i w formie motywu w moich pracach. W ważkach jest jakaś tajemnica i magia, która niezwykle mnie przyciąga...
Temat najnowszego wyzwania na blogu Przyda Się zainspirował mnie do stworzenia pracy z ważkami. Jest to dekoracja - tamborek.


Papier i sznurek

Jedno koło tamborka okręciłam w całości sznurkiem. Drugie pozostawiłam w niezmienionej postaci, tylko rant pokryłam pastą pękającą, a gdy wyschła, pocieniowałam lekko szarym tuszem. Tamborek od tyłu podkleiłam papierem, do środka włożyłam tekturkową ważkę (od Wycinanki), którą także potraktowałam pastą i tuszem. Kompozycję uzupełniłam wycinankami i papierowymi oraz akrylowymi kwiatami, a także koronką i mchem curly. Dodałam kilka zawijasków i piórek wyciętych wykrojnikami. Nie zabrakło też kilku emaliowanych kropek samoprzylepnych. Oczywiście swoje miejsce znalazły także dodatkowe ważki, odbite za pomocą stempli 😊




Jeżeli czujecie się zainspirowani,
to zapraszam do zabawy w wyzwaniu "Skrzydła" 😊

 -------------------------------------------------------- 
Przesyłam skrzydlate pozdrowienia 😊

Komentarze

  1. Wspaniała praca, niezwykle klimatyczna :)
    Ja też uwielbiam ważki i tak samo uważam, że mają w sobie coś magicznego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło gościć cię ponownie :) Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.