Kartka w turkusie i złocie - Celebruj chwile



Tym razem kartka bez okazji. Powstała z potrzeby zrobienia komuś przyjemności. Wszak miło jest dostawać upominki i serdeczne życzenia, także bez okazji 😊


Turkus i złoto

Kartka jest utrzymana w kolorystyce turkusu. Użyte papiery mają postarzany styl, więc dodatkowo zastosowałam cieniowanie brązowym tuszem. Do tego dołożyłam odrobinę starego złota. Całość nabrała charakteru retro.
 
Kompozycję kartki stanowi bukiecik kwiatów otoczony sizalem i liśćmi oraz kilkoma gałązkami mchu curly.

Całość uzupełnia łańcuszek drobnych koralików w niezwykle ciekawym kolorze. Trochę tutaj turkusu, trochę złota, a całość niezwykle pięknie się mieni.
Ciekawym dodatkiem jest także metalowa serwetka potraktowana solami do postarzania. Nabrała pięknej, delikatnej rdzy.
Do tego napis, kilka złotych chlapnięć i gotowe 🙂

Pracę zgłaszam na wyzwanie:
https://kartkoweabc.blogspot.com/2018/07/wyzwanie-jak-ancuszek.html

-------------------------------------------------------- 
Przyjemnego dnia Wam życzę 😊

 

Komentarze

  1. Przepiękna, bardzo klimatyczna. Cudne kolory wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka, lubię to zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też je lubię, jest bardzo tajemnicze ;)

      Usuń
  3. Super Ci wyszło, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka. Cieszy oko kolorami i kompozycją.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, taka naturalna. Super dobrałaś dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna. Jedna z piękniejszych, jakie ostatnio widziałam.Kolory idealne, kocham takie połączenia. Kwiatuszki turkusowe niesamowite, sama je robiłaś i tuszowałaś? Bo są cudnie wytuszowane! Takie wykorzystanie koralików widzę pierwszy raz! Mam ich masę w domu, bo robią biżu, więc chyba to ściągnę od Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję :*
      Turkusowe kwiatuszki były częściowo gotowe. Skorzystałam z gotowców w kolorze białym. Posypałam je akwarelą w proszku (Rainbow Colors z 13arts), a następnie popsikałam lekko wodą i proszek się nierównomiernie rozpuścił. Następnie psiknęłam biała, perłową mgiełką :)
      Użycie koralików "wymusiło" na mnie wyzwanie kartkowe i muszę przyznać, że mnie też się ten efekt spodobał ;)

      Usuń
  7. Śliczna kartka - jak znalazł dla marzycielki! Do tego w moich ulubionych, morskich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótce powędruje do osoby, która o tym nie wiem ;) Mam nadzieję, że jej również się spodoba.

      Usuń
  8. Kolorki fantastycznie współgrają. Bardzo mi się podoba😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kolorki. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna i nastrojowa :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.