Skarbonka na napiwki do kawiarni


Skarbonkę na bazie exploding boxa przedstawiałam Wam już jakiś czas temu.
Była to skarbonka na wakacyjne wydatki.

Tym razem mam skarbonkę na napiwki do kawiarni.


Skarbonka z bazy do exploding boxa

Do wykonania skarbonki wykorzystałam białą bazę do exploding boxa, która okleiłam papierami z serii Desert Rose i Provence od UHK Gallery. Cała praca utrzymana jest w stylu prowansalskim, dopasowanym do wystroju wnętrza kawiarni.
Ranty boxa skleiłam na stałe, następnie pudełko okleiłam papierami, a na każdej ściance umieściłam pasującą tematycznie grafikę.



W wieku wycięłam otwór dopasowany do tekturki (Wycinanka) i dodałam perełki oraz akrylową różyczkę.

A tak prezentuje się skarbonka "na żywo" 😉

 -------------------------------------------------------- 

Mam nadzieję, że skarbonka szybko się zapełnia! 😀

Serdecznie pozdrawiam 😊

Komentarze

  1. Fajny pomysł i świetne wykonanie.
    Piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kolory bardzo pasują do wnętrza kawiarni.

      Usuń
  2. Wow! Super!Rewelacyjny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ostatnio jakoś lubię robić skarbonki ;)

      Usuń
  3. Świetny pomysł, piękne pudełko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł , wyśmienite wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna!!Oby zawsze była pełna😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest, oby się szybko zapełniła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Koniecznie musimy tam zajrzeć i zweryfikować, czy się zapełnia ;)

      Usuń
  7. Aż kusi, żeby do niej nawrzucać! Piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że kusi, bo o to właśnie chodziło ;) Dziękuję :)

      Usuń
  8. Super skarbonka, oby szybko się zapełniała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I polecam, sprawdza się doskonale ;)

      Usuń
  10. super pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do takiej skarbonki to aż chce sie cos wrzucić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna, oby tylko nie znalazła nowego wlaścieciela ktory też o takiej zamarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję, że nie! Jak będzie o takiej marzyć, to mu mogę drugą zrobić ;)

      Usuń
  13. Rewelacyjny pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.