Letnia, pastelowa kartka z wachlarzem


W zasadzie nie wiem, co było punktem wyjściowym do stworzenia takiej kompozycji kartki. Rozbudowany napis? Tekturkowy wachlarz? A może kwiat z foamiranu? Chyba wszystko po trochu 😉 Jedno jest pewne - jeszcze nigdy nie zrobiłam kartki, która byłaby tak gęsto zapełniona dodatkami, niemal nie ma na niej wolnego miejsca 🙂


Pastelowo, romantycznie i w wakacyjnym klimacie

Kartkę wykonałam z papierów Craft O'Clock, łącząc dwie kolekcje. Wycięłam trochę kwiatów z dodatków do wycinania oraz (za pomocą wykrojników) trochę liści i gałązek.

Głównym akcentem kwiatowej kompozycji jest kwiat z foamiranu. Użyłam foamiranu kremowego, zabarwiłam go pastelem, a na środku wkleiłam cyrkonię.
Tekturkę w kształcie wachlarza (od Filigranek) pokryłam białą pastą pękającą i przykleiłam kilka cyrkonii (takich, jak w środku kwiata, tylko o rozmiar mniejszych).
 Dół kartki jest zdominowany przez napis z życzeniami.
 A poniżej kilka zdjęć szczegółowych:


Pracę zgłaszam do udziału w zabawach:

Lemoncraft (deski, kolor różowy, różowy kwiat)


CherryCraft (koronka jako nadruk na papierze i koronkowy wachlarz)


Foamiran Polska (lato zdecydowanie kojarzy mi się z delikatnymi, pastelowymi kolorami)
 
-------------------------------------------------------- 
Mam nadzieję, że karteczka przypadła Wam do gustu.
Pozdrawiam wakacyjnie 😊


Komentarze

  1. Piękna kartka, piękne szczegóły-zwłaszcza te pęknięcia na wachlarzyku, a bez cyrkonii to nie byłoby to samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Spękaniami jestem zachwycona, a cyrkonie, mam wrażenie, nadały ostatecznego "szlifu" całości :)

      Usuń
  2. Piękna kartka. Niby tak wiele na niej elementów, ale wszystko spójne i piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mnie cieszy Twój komentarz :)

      Usuń
  3. Wspaniała! Przepięknie i bardzo zgrabnie ją skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kompozycja powstawała w czasie dwóch dni, więc jest mocno przemyślana ;)

      Usuń
  4. Jaka ona piękna! Uwielbiam połączenie kwiatów 3D z 2D. Cudowna praca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Mnie także odpowiada takie połączenie :)

      Usuń
  5. Super! Nie ważne, co było impulsem, ale wszystko mi tu gra. :-) Napis - choć długi - świetnie się komponuje z resztą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no dziękuję :D :* Nie ukrywam, że napis był dość kłopotliwy na pierwszy rzut oka ;)

      Usuń
  6. Piękna kartka, świetnie skomponowana :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka, super kolory :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.