Wielkanocna wymianka u Kaś




Cześć!


Już jutro pierwszy dzień kwietnia i z tej okazji mam dla Was niespodziankę, wcale nie prima-aprilisową 😉
W tym roku postanowiłyśmy wraz z Kasią z bloga Papierowe hobby Kasi zorganizować wielkanocną wymiankę. Będzie nam ogromnie miło, jeżeli zechcecie wziąć udział w zabawie. A Wam, mamy nadzieję, będzie miło otrzymać ręcznie wykonaną kartkę i drobny upominek.

Poniżej zasady udziału w wymiance:


Terminy:


Zapisy trwają do piątku, 11 kwietnia.

Pary wymiankowe ogłosimy 13 kwietnia - w osobnym poście.
Adresami do wysyłki wymieniacie się w parach do dnia 15 kwietnia.

 

Co wysyłamy?


Do paczki wymiankowej zapakujcie: kartkę wielkanocną z życzeniami i miły drobiazg lub przydaś.

 

Jak wysyłamy?


Proponujemy przesyłki nadać listem poleconym priorytetowym (by mieć potwierdzenie nadania). Ze względu na krótki czas, jaki pozostał do świąt, proponujemy, aby wysyłki były tylko na terenie Polski. Zależy nam bowiem, aby przesyłki dotarły do wszystkich przed Świętami wielkanocnymi.

 

Gdzie się zapisujemy do wymianki?


Chęć udziału w zabawie zgłaszajcie w komentarzach poniżej tego posta lub na blogu Kasi. Zgłaszajcie się tylko na jednym blogu, zgłoszenia z obu naszych blogów zestawimy razem i dopiero wtedy wylosujemy pary wymiankowe. Będzie nam miło, jeśli na swoich blogach poinformujecie o naszej wymiance i dołączycie do tej informacji nasz banerek (do pobrania poniżej). Informacja o zabawie może pojawić się w poście lub na pasku bocznym bloga 😊





 * banerek powstał przy użyciu grafik od BloomCraft

 

Pozostałe informacje:


Wymiankowe pary dobierzemy poprzez losowanie.

Fajnie by było, jeśli kartki i paczki będziecie mieć przygotowane przed zakończeniem zapisów, aby przesyłki nadać zaraz po wylosowaniu pary. Dzięki temu będzie duża szansa, że przesyłki dotrą jeszcze przed Wielkanocą. Zależy nam bardzo, aby wszystkie przesyłki dotarły na czas do adresatów 😊

My, obie Kasie, oczywiście także bierzemy udział w wymianie 😉

Będzie nam miło, jeśli po otrzymaniu przesyłki zamieścicie na swoim blogu post z informacją i zdjęciem zawartości przesyłki.
Na naszych blogach (u Kasi i u mnie) powstaną posty, w których będziecie mogli w komentarzach dzielić się linkami do swoich postów po-wymiankowych.



-----------------------------------------------------
Zapraszam do zabawy!
Pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Życzę Wam wspaniałej zabawy i pięknych kartek.

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak nie mam bloga to mogę wziąć udział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Tak, możesz wziąć udział, ale fajnie by było, gdybyś przesłała do mnie mailowo zdjęcie przesyłki otrzymanej w wymiance. Ja to zdjęcie umieszczę w podsumowaniu zabawy.

      Usuń
  3. Witam serdecznie. Bardzo podobaja mi sie zasady, proste i sympatyczne.Chętnie wezmę udział. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sprawa! Z przyjemnością wezmę udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa z chęcią wezmę udział ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli nie mam bloga tylko fb to czy mogę wziąść udział

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście, że biorę udział =)

    OdpowiedzUsuń
  9. biorę udział :) lubię takie zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TakaJa Magda Niemczyk. nie wiem czemu pokazało że jestem Unknown ;)

      Usuń
  10. ojej sorki - odwołuję bo ja przecież nie umiem robić kartek ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie robiłaś kartek? Nawet najprostszych? Może uda Ci się jakąś skleić :)

      Usuń
  11. Chętnie przyłączam się do zabawy i biorę udział w wymiance :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w zabawie, ja odpadam nie mieszkam w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ta wymianka się nam uda, to następnym razem postaramy się wystartować wcześniej i uwzględnimy też osoby zza granicy :)

      Usuń
  13. Świetny pomysł na zabawę! Chetnie wezmę w niej udział 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł! Ja też chętnie dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chętnie dołączę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna zabawa. Chętnie wezmę udział w tej wymiance.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też z chęcią wezmę udział w wymiance 💕

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję że zabawa przyniosła Wam ogrom radości :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.