Jesienna kartka w pomarańczach


Lubię jesienne projekty. Kolory jesieni działają na mnie bardzo inspirująco. Chociaż czerwienie i pomarańcze to nie są "moje" kolory. Nie ubieram się w ubrania w tych kolorach, ani nie urządzam tak mieszkania. Ale w mojej pracowni jest dużo miejsca na te kolory, bo bardzo pobudzają moją wyobraźnię i kreatywność 😊
W ogóle jesień działa na mnie bardzo inspirująco. Właśnie ze względu na kolory otaczającej przyrody. A także dary natury, które aż się proszą o zrobienie z nich dekoracji. Uwielbiam zbierać kasztany, żołędzie, orzechy, kolorowe liście, kwiaty nadające się do zasuszenia. Bardzo lubię owoce miechunek, to takie pomarańczowe "lampioniki". Cudnie wyglądają w wazonie albo jako dodatek do dekoracji.
W jesieni lubię też to, że można wieczorem posiedzieć przy kominku, spokojnie poczytać, obejrzeć film, zagrać w planszówkę. Uwielbiam jesienne grzybobranie. Choć nie jadam grzybów 😉

Nie przepadam jedynie za zimnymi, mglistymi porankami, za lejącym się przez tydzień deszczem, za katarem i innymi tego typu atrakcjami...
Ale za to lubię dynie. Zarówno jak dekorację, jak i w formie racuszków 😁 A także kolor dyniowy.

Dlatego też tym razem powstała kartka właśnie w dyniowym kolorze. Znów sięgnęłam po media, z pomocą których zrobiłam tło: na papierze o delikatnym kolorze i subtelnym wzorze (od Lemon Craft) odbiłam w wielu miejscach stempel, a następnie całość posmarowałam na środku medium żelowym wymieszanym z akwarelą w proszku. Posmarowałam też trochę pomarańczową Inką Gold i pochlapałam całość akwarelą.
Na tak przygotowanej bazie ułożyłam kompozycję, której centrum stanowi kwiatek zrobiony z resztek koronek, który już Wam pokazywałam w weekendowej inspiracji #12. To ten największy, cały biały. Jak widać, koronki doskonale przyjmują mgiełki i z białej bazy można uzyskać kwiatek do kartki o
dowolnej kolorystyce.
Całość uzupełniłam sizalem, metalową serwetką, papierowymi kwiatami i listkami.
Na koniec gdzieniegdzie maznęłam białym gesso.








Moją jesienną kartkę zgłaszam do udziału w wyzwaniach:


Bloom Craft:
 wyzwanie Moja jesień na blogu BloomCraft


Studio75 (linia skośna: kropki, kwiaty, napis):
http://studio75pl.blogspot.com/2018/10/wyzwanie-8-bingo-challenge-8-bingo.html

Zielone Koty:
https://sklepzielonekoty.blogspot.com/2018/10/wyzwanie-jesienne-klimaty.html
------------------------------------------------------
A czy Was kolory jesieni również inspirują?
Pozdrawiam ciepło 😊

Komentarze

  1. Podzielam w zupełności Twoje jesienne sympatie. Uwielbiam kolory jesieni...
    Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również uwielbiam takie jesienne kolorki są piękne, kartka wygląda wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka!! :) Świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kolory, świetna kartka:) podzielam Twoje upodobania co do jesieni, dyni i planszówkek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      O proszę, bratnia dusza planszówkowa :) Ostatnio coraz częściej spotykam osoby lubiące panszówki, choć mam wrażenie, że są to głownie ludzie między 30 a 40 rokiem życia...

      Usuń
  5. Cudowny klimat stworzyłaś. Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega boski klimat :) Czuję jesień

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dość, że kartka przecudna to jeszcze tak to opisałaś!!! Mega! To co lubię ;)
    Dzięki za dołączenie do wyzwania BloomCraft. Cieszę się, że znalazłaś trochę czasu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A bo ja to ostatnio się taka pisarka zrobiłam i wiele przyjemności mi to pisanie sprawia ;) Cieszy mnie, że czytało się równie przyjemnie. Też się cieszę, że znalazłam chwilę na zabawę u Ciebie :)

      Usuń
  8. Przepiękna jesienna kartka! Od tych kolorów nie można oderwać oczu!
    Mnie właśnie łapie pierwszy jesienny katar :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, dziękuję bardzo!
      No mie katar już złapał, 2,5 tygodnia temu, obecnie przeszedł w zapalenie zatok...

      Usuń
  9. Kartka piękna:) Bardzo ciepła :) A racuchów z dyni nie znam..., muszę poszukać w necie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A racuchy polecam, osobiście wolę wersję wytrawną, z sosem pomidorowym :)

      Usuń
  10. Cudna, taka głęboka :) Bardzo ładnie, jasno opisane :)
    Też lubię kolory jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jakie ładne określenie: głęboka... Podoba mi się ;)

      Usuń
  11. Aż bije energia z tej kartki. Piękna jest.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepieknie jesienna, tyle się na niej dzieje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No minimalizmu to tutaj na pewno nie ma :D

      Usuń
  13. Śliczna, śliczna! Pięknie oddaje jesienny klimat...

    OdpowiedzUsuń
  14. Such a lovely card! Thanks for joining us at Studio75 Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała kartka, mocno energetyczna.

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczna jesień, uwielbiam te barwy

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna jesiennie zmediowana kartka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna jesienna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie piękna jesienna praca :) Śliczna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.