Kopertówka na wieczór panieński... kawalerski


Nie bez powodu post zatytułowałam w taki właśnie osobliwy sposób. Kopertówka była bowiem przeznaczona na wieczór panieńsko-kawalerski 😉 Zależało mi zatem, aby oboje obdarowani poczuli, że upominek jest dla każdego z nich (i dla obojga razem). Postawiłam więc na prostą formę i bazę w odcieniach szarego, ale z dodatkiem mocnego kolorystycznego akcentu i odrobiną kwiatów. Dodałam do tego serce, żeby był to już taki prezent "przedślubny" 😊


A całość wykonana została z... zimowej kolekcji papierów od Craft O Clock 😃

-------------------------------------------------------- 
Przesyłam moc pozdrowień 😊

Komentarze

  1. Ładna koperta, fajny pomysł i estetyczne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Koperta powstawała w trybie "na wczoraj", więc nawet nie było kiedy poszaleć :D Ale to chyba dobrze, skoro adresatem był też pan ;)

      Usuń
  2. Śliczna jest, bardzo romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Macie już jakiś pomysł? Taka impreza musi być niepowtarzalna

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie się prezentuje. Chciałabym mieć takie umiejętności manualne jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  5. polecam tego bloga gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny artykuł. Na wieczór panieński szczególnie polecam skorzystać z usług striptizera! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A co sądzicie o tym, aby zaprosić tancerza erotycznego na wieczór panieński? Wydaje mi się, że to podstawa.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.