Wakacyjny album z grafikami od BloomCraft



Dzisiaj mam dla Was kolejny album. Tym razem w wersji wakacyjnej, z użyciem grafik zaprojektowanych przez Ulę z BloomCraft. Ula przygotowała bardzo sympatyczne letnio-plażowe grafiki, które doskonale wpisują się w wakacyjne projekty.
Ja przygotowałam album harmonijkowy. Karty okleiłam w prosty sposób, dodając grafiki i kilka tekturek. Zależało mi, aby album był prosty, funkcjonalny i praktyczny.
Okładka ozdobiona jest kwiatem, który sprezentowała mi Magda oraz żelową koronką, którą podarowała mi Kasia 💖

Poniżej kilka ujęć albumu:
Jeżeli chcecie obejrzeć inne moje albumy, to zapraszam do działu z albumami 🙂
A po grafiki pędźcie do BloomCraft!

-------------------------------------------------------- 
Pozdrawiam wakacyjnie! 😊

Komentarze

  1. Śliczny, taki cieplutki, aż by się chciało poleżeć na gorącym piasku, a to w moim przypadku już niedługo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszy mnie, że w ten sposób go odbierasz, bo takie było moje założenie :)
      A moje wakacje owszem, przede mną, ale w kierunku zgoła innym, niż złociste plaże :P Czeka mnie pedałowanie po wzniesieniach Bieszczad ;)

      Usuń
  2. Świetny albumik, prosty, funkcjonalny i praktyczny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i klimatyczny albumik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny album, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, delikatny, wakacyjny...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny album. Grafiki prezentują się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Grafiki są bardzo przyjemne w użytkowaniu :)

      Usuń
  7. Piękny albumik, bardzo klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, delikatny album. Świetnie dobrałaś te grafiki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bedzie pamiątka gdy wypełnisz go zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Album już powędrował w prezencie i mam nadzieję, że wkrótce się zapełni :)

      Usuń
  10. Super! Jak ja uwielbiam wakacyjne albumy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja uwielbiam wszystkie, i mam ich coraz więcej :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.