Pracownia Esme jedzie na wakacje


Dziś nieco inaczej, niż w ostatnim czasie bywało 😉 Zamiast cotygodniowej weekendowej inspiracji mam dla Was informację, że wyjeżdżam na wakacje. Wyjazd co prawda w poniedziałek, ale ja już weszłam w tryb wakacyjny i bardzo potrzebuję być bardziej off-line 😀
Pozostawiam Was zatem z moimi poprzednimi inspiracjami weekendowymi i mam dla Was zadanie na czas mojej nieobecności.

Napiszcie mi, które inspiracje są dla Was najciekawsze i najbardziej inspirujące? Aranżacje, książki, projekty DIY, narzędzia ułatwiające pracę, materiały do pobrania? Być może jest coś, o czym chcecie przeczytać? Chętnie się dowiem, co Wam w duszy gra! A później z przyjemnością napiszę o tym artykuł 😊
Tymczasem wracam do moich wakacyjnych przygotowań, a Wam życzę udanego dnia!

-------------------------------------------------------- 
Przesyłam moc pozdrowień 😊

Komentarze

  1. Miłych wakacji, odpocznijcie porządnie :)
    Bardzo lubię Twoje projekty DIY, masz ciekawe pomysły, a poza tym lubię obserwować, jak kto pracuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, urlop był udany :)
      Dziękuję także za głos w temacie weekendowych inspiracji :*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wyjazd już za nami, ale był udany, dziękuję :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.