Jesienny grzybek - dekoracja




No i mamy gorący okres jesiennych dekoracji! Uwielbiam dekoracje sezonowe, a te jesienne są szczególnie przyjemne w tworzeniu. Tym razem przygotowałam...

Jesienny grzybek


Dekoracja powstała na bazie sklejkowej. Okleiłam ją papierem scrapowym, który urozmaiciłam chlapaniami i tuszowaniem brzegów. Dodałam też napis oraz jeżyka zrobione na kalce przy użyciu techniki embossingu na gorąco (prezent od Hulki z papieru) oraz żołędziowe czapeczki i chrobotek.
Największą zabawę miałam przy dekorowaniu podstawki. Oczywiście rozgościł się tutaj chrobotek (w dwóch kolorach), gałązki zebrane na spacerze oraz mech curly. Swoje miejsce znalazła też szklana buteleczka wypełniona brokatem i malutkimi cekinami oraz metalowy zegar. No i na koniec - dynie 😃 Zrobiłam je z masy plastycznej. Takiej do wypełniania silikonowych foremek. Jak podeschły, to pomalowałam je pomarańczową Inką Gold i dodałam "ogonki", które są kawałkami gałązek z mchu curly.
I tak oto powstała dekoracja - jesienny grzybek 😊







Praca bierze udział w zabawach:

https://sklepikgosi.blogspot.com/2019/10/wyzwanie-37-jesienne-kolory.html

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

https://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2019/10/wyzwanie-kolorystyczne-cynamonowe-brazy.html
--------------------------------------------------
A czy u Ciebie też są jesienne dekoracje?
Chętnie obejrzę, zostaw w komentarzu link do swojego wpisu 😊

Przesyłam moc ciepłych jesiennych pozdrowień
😚

Komentarze

  1. Piękna jesienna dekoracja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

      Usuń
  2. Bardzo fajny. Tylko z tym paleniem w kominku mam problem, bo w Krakowie zakaz;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, dekoracja jest piękna. Każdy szczegół bardzo dopieszczony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wszystko dobrałaś, grzybek w postaci dekoracji wygląda bardzo ładnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna dekoracja. Cudna jesienna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna dekoracja, taka prawdziwie jesienna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny grzybek. Uwielbiam jesienne dekoracje, chyba nawet bardziej niż zimowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WoW!!! ale uroczy ten grzybek...będzie wspaniałą dekoracją...cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna dekoracja, dopracowana w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała dekoracja. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra dekoracja! Podoba mi się ten jeżyk i te dynie, no rewelacja, powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna dekoracja! Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny! Sama bym taki chciała na swojej półce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie dziękuję, dziewczyny, za wszystkie przemiłe komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooooo widzę Kasiu, że przydały się drobiazgi ode mnie, ogromnie się cieszę, że wykorzystałaś je w tak cudnej dekoracji:) Grzybek jest fantastyczny i niesie wspaniały klimat pogodnej, złotej polskiej jesieni - oby trwala jak najdłuzej. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Edytko, będę sukcesywnie wykorzystywać każdy drobiazg od Ciebie :) Cieszy mnie, że grzybek przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  16. cudowna praca, ciekawa i pomysłowa :) dziękują za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny grzybek :) bardzo nastrojowo się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna dekoracja. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT uDżastii.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Superaśna ozdoba :-) Dziękuję za udział w jesiennym wyzwaniu Sklepik Gosi .

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna praca! Dziękujemy za wspólną zabawę w wyzwaniu Altair Art. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna, jesienna dekoracja! Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Monika.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow ale super, dziękuję za wspólna zabawę na blogu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny grzybek, u mnie nie ma jesiennych dekoracji, tak na prawdę to nie lubię jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam za jesienią, ale lubię jesienne dekoracje :)

      Usuń
  25. Serdecznie Wam dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna praca taka jesienna :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubie Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyszła świetna dekoracja...ta buteleczka z korkiem mnie rozczuliła...magicznie się zrobiło :) Dzięki za udział w zabawie w KTM

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak ja lubię takie prace, dopieszczone, dopracowane w każdym drobnym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miły komentarz, cieszy mnie, że praca robi tak dobre wrażenie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.