Upcyklingowe kwiaty z koronek - weekwndwa inspiracja #12


Czy też przechowujecie w zakamarkach swoich pracowni resztki koronek? Tu trochę, tam trochę... Brak pomysłu na wykorzystanie (bo kawałek za krótki), a wyrzucić szkoda. Jak już wspominałam w zeszłym tygodniu, lubię wykorzystywać w swoich pracach elementy upcyklingowe. Na koronki też znalazłam sposób 😉 Zrobiłam z nich kwiatki. 

Koronkowe kwiatki

Trochę koronek, tiulu, gaza, kilka guzików, cyrkonii itp. oraz wyobraźnia wystarczą do stworzenia kwiatuszków. Kwiatki można kleić (np. klejem na gorąco) albo zszywać. Ja wybrałam tę druga opcję, co zaskoczyło mnie samą 😁 bo ja przecież mam dwie lewe ręce do szycia 😂 Kto wie, może to jakiś przełom...
A poniżej moje koronkowe kwiatki. Pewnie wkrótce zaprezentuję Wam jakieś prace z ich wykorzystaniem.





--------------------------------------------------------
Jak jest z koronkami w Waszych pracowniach?
Jakie inne pomysły macie na wykorzystanie resztek?

Zapraszam do dyskusji i pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Zainspirowałaś mnie Kasiu! I przypomniałaś, że kiedyś (przez krótki moment) zajmowałam się robieniem broszek z koronek, materiałów, filców, w połączeniu z guziczkami. Może do tego wrócę? Taka ozdoba jest niezwykle oryginalna do umieszczenia np.na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mnie cieszy Twój komentarz! To bardzo miłe, że tak prosta inspiracja przywołuje miłe wspomnienia i zachęca do twórczego działania :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł, a kwiatki są naprawdę śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wykorzystanie koronki i piękne kwiatuszki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez mam takie ścinki (bo kto ich nie ma :P) i świetne pomysły na ich wykorzystanie :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W domu staram się z każdym dniem wprowadzać minimalizm, ale moja pracownia pełna jest "skarbów" :D
      Cieszę się, że koronkowe kwiatki zainspirowały Cię :)

      Usuń
  5. No fakt, swietna inspiracja na resztki koronek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.