Słodziaki i Ola




Skąd taki tytuł? Bo z kolekcji Cute & Co. zrobiłam album na zdjęcia z drugich urodzin Oli - mojej córeczki. Swoją drogą - to było 1,5 roku temu. Albo dzieci tak szybko rosną, albo ja mam takie zaległości... Choć przypuszczam, że jedno i drugie 😋


Prosta forma i mnóstwo zwierzątek

Ogromnie podobają mi się bogato zdobione albumy. Zawsze mnie korci, żeby taki zrobić. A potem - wychodzi, jak zawsze. Czyli praktycznie i dość prosto. Bawię się doborem papierów, kolorami, układem, są dodatki. Ale sumarycznie moje albumy zwykle wychodzą nieskomplikowane. Może dlatego, że faktycznie często do nich wracamy? Nasza Ola też. A skomplikowane zakładki, schowki i tagi byłyby dla niej raczej frustrujące i nie miałaby przyjemności z oglądania zdjęć. A ona każdy mój nowo zrobiony album ogląda po kilka(naście) razy przez kilka dni z rzędu. To jest najwierniejsza fanka moich "rękoczynów" 😍
Zatem baza albumu klejona przeze mnie, a forma - dość prosta. Niewiele w nim odstających ozdób, trochę wycinanek i naklejek emaliowanych. Papiery mają tak bogate wzory, że dla mnie było tego w zupełności dość. Okładkę ozdobiłam papierem w spokojniejszy wzór i dodałam shaker box. Dzieci bardzo lubią takie grzechotki 😊 Album już został wielokrotnie przekartkowany, po czym zasilił kolekcję pozostałych naszych albumów.









--------------------------------------------------------
A jak u Was z kwintesencją scrapbookingu?
Robicie albumy
?
Pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Piękny album. Cudnie dobrane papiery do okazji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kolekcja idealna do dziecięcych prac :)

      Usuń
  2. Świetny album będzie wyjątkową pamiątką, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością chętnie będziemy do niego zaglądać, dziękuję :)

      Usuń
  3. Nieeee, to czas robi nam coś bardzo brzydkiego ;)
    Uroczy albumik, bardzo słodki i dziewczęcy :)
    I tak, robię albumy, całkiem to lubię... mam kilka zrobionych i w żadnym ani jednego zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, ten czas... Masz może czasowstrzymywacz?
      No a w akcji albumowej, to jesteś lepsza agentka ode mnie :P Bo ja mam zaległości, ale choć zdjęcia powklejane :D
      Pozdrawiam Cię serdecznie :*

      Usuń
  4. Śliczny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodko! Przepiękna pamiątka :)
    Ja właśnie siedzę nad albumem z koncertu Gunsów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to Twój chyba nie będzie słodki :D Ale na pewno zjawiskowy!

      Usuń
  6. Śliczny, dziewczęcy album :) Ja mam dalej zaległości albumowe z tym, że muszę je jeszcze stworzyć :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a u mnie ostatnio posypały się inne projekty i albumy znów w odstawce, ech... Ale - damy radę ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.