Retro tag z balonami


Dziś zabiorę Was w podróż balonem 😉 A nawet dwoma balonami, z czego jeden jest ozłocony.
Balony przysiadły na tagu. Choć na pierwszy rzut okaz może być to słabo zauważalne, bo spora ilość dodatków nieco ukryła jego kształt 😄 Na tagu znalazła się lniana koronka, na niej dwa balony - jeden papierowy a drugi tekturkowy. Ten drugi został dodatkowo pokryty płatkami złota. W artykule o chusteczniku pisałam jak to zrobić. Do tej kompozycji dodałam napis, który wycięłam z jakiejś karty do PL. Zupełnie nie pamiętam, skąd ją mam, ale od dawna miałam ochotę gdzieś użyć tego napisu. No i nadarzyła się wreszcie okazja. Całość uzupełniłam chorągiewkami i  motylami, których skrzydełka powyginałam na ołówku.
Wszystkie elementy pracy są pocieniowane brązowym tuszem, a dodatkowo praca jest "pokropkowana" złotą farbą (nanoszoną za pomocą drucika). A w kilku miejscach poupychałam jeszcze chrobotka w brązowym kolorze.









Tag wisi na klamce od drzwi do mojej pracowni. Ciekawe, czy będzie przynosić wenę? 😏

A póki co wędruje na wyzwania:
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhcvZN2FilJ2LmUcmLqUjdJ-WKUdHtquDuDHBXrG-xKsg0KH8kOj6KYuKvDxbbkCw1ZmF83ttxFTy6GOaIBv3L3O1nBXTyKzDpr8a0Otvwmupo4Xow0r6l2IUksACnQo0jONTYqMjT3zWl8/s640/XxY.jpg

http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2018/07/wyzwanie-34-dowolne.html

-------------------------------------------------------- 
Przesyłam (balonem 😊) moc pozdrowień!

Komentarze

  1. Piękny jest! Myślę, że przyniesie dużo wspaniałych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jak fantastyczna praca...i te kolory! Bajka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny tag. Super zaprezentowany, aż chce się polecieć tym balonem w krainę marzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak miło, dziękuję za ten sympatyczny komentarz :)

      Usuń
  4. Piękny :)
    Ile tu się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No taka już moja rzypadłość, że zazwyczaj dzieje się sporo ;)

      Usuń
    2. Nie przypadłość, to jest piękne :)

      Usuń
    3. Jak miło, dziękuję bardzo! 😘

      Usuń
  5. Wspaniały tag, świetnie wygląda tekturkowy balon, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie "balonowe" projekty a ten jest wyjątkowo uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O Jaaaa śliczny, śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno będzie przynosił wenę - świetny tag!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie udekorowany tag, bardzo pomysłowo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu - śliczny klimacik na tej pracy - bardzo mi się podoba bogata w detale kompozycja :-) Dzięki za udział w wyzwaniu DIY:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna kompozycja, bogactwo a jednocześnie stonowana delikatność! Cudowna praca. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca, fajny efekt lekkości i ulotności, a wszystko w bajkowym klimacie. Niech przynosi wenę :) Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu na blogu DIY.
    Pozdrawiam Inka z DT :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.