Album z jednorożcami


Jakiś czas temu w mojej pracowni powstał kolejny album. Tym razem jednak nie do mojej prywatnej kolekcji, lecz jako upominek.
Wiedziałam, że osoba, do której album powędruje, lubi jednorożce. Akurat miałam kilka papierów z tym motywem, więc nie było najmniejszych problemów ze zrealizowaniem marzenia 😉 Dla urozmaicenia okładkę ozdobiłam shaker boxem. A do kompletu powstała jeszcze zakładka. Całość wyszła dość baśniowo i bardzo dziewczęco:











A tutaj możecie obejrzeć film pokazujący, jak "działa" shaker box: FILM.
--------------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Piękny album dla wielbicielki jednorożców, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album, zjawiskowy, zakładka też ładniutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow, jest zachwycający! Mojej siostrze na pewno bardzo by się spodobał, uwielbia jednorożce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) To może uszczęśliwisz ją takim? Albo daj znać, to ja zrobię nowy ;)

      Usuń
  4. Piękny, bajkowy album. Fajny pomysłz zakładką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten jednorożcowy album :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja - piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jednorożce to nie moja bajka, ale kolory też mi się podobają ;)

      Usuń
  7. Album cudny, sama bym chciala taki dostac

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.