Kartka w kolorze lawendy



Ach, jak ja lubię lawendowe klimaty. Bardzo przyjemnie tworzy mi się prace w fioletach lub w stylu prowansalskim. Nie inaczej było tym razem. Przygotowałam kartkę z nutą lawendy, nieco przestrzenną, z kwiatem wykonanym samodzielnie z papieru czerpanego. Do tego trochę liści, a także tekturek. Te ostatnie pokryłam przezroczystą pastą pękającą, a niektóre dodatkowo potuszowałam na fioletowo. Jeszcze sznurek, pręciki, kilka dodatków, a na koniec nieco białego gesso tu i ówdzie. Całość prezentuje się tak:









Pracą biorę udział w zabawie:
Moje elementy: kolor fioletowy, kolor szary, sznurek, tekturka

-------------------------------------------------------- 
Przesyłam lawendowe pozdrowienia 😊



Komentarze

  1. Cudna lawendowa kartka :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill, Ania z DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna, bardzo romantyczka kartka :) Kwiatek z papieru czerpanego śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, romantyczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, subtelna, kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka. Powodzenia w wyzwaniu 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie piękna...i te kolory! śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, taka letnia i słoneczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, taka delikatna. Aż zapachniało lawendą ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna lawendowa kartka. Lubię lawendę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię lawendę i prowansalskie klimaty, lekko mi się tworzy takie prace 😊

      Usuń
  10. Śliczna praca! Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu, Gosia z DT:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna, romantyczna praca!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna i taka subtelna! Dziękuję za udział w lawendowym wyzwaniu. Pozdrawiam Edyta DT Skrap'n'Skill

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, ma w sobie coś romantycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ się rozmarzyłam:) Prześliczna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill:) Malwina z DT:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna i delikatna :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.