Potrójny dziewczęcy scrap



Dawno nie robiłam scrapów. Ostatnie dwa scrapy stworzyłam w styczniu i kwietniu. Dziś jest wersja dziewczęca. Delikatna, pastelowa, trochę różowa.

Potrójny dziewczęcy scrap

Po raz pierwszy stworzyłam scrap z trzema zdjęciami. Dotychczas zawsze wykorzystywałam jedno zdjęcie. Tym razem użyłam trzech ponieważ całość tworzy pewną opowieść. Zdjęcia były robione w sekwencji następujących po sobie zdarzeń i aż się prosiło, aby użyć ich razem. Trochę było zatem kombinacji w odpowiednim ułożeniu kompozycji. Zastosowane dodatki utrzymane są w delikatnych, dość jednolitych barwach, żeby całość nie była przytłaczająca.








Scrap wędruje na wyzwanie w essy-floresy.
Wybrana linia: 2-8-4
(kwiat, sznurek, napis)



--------------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Bardzo ładny i oryginalny. Nie wiem, czy już Ci pisałam, że nieodmiennie cieszy mnie cytat z mojego ulubionego pisarza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Co do cytatu, to nie, jeszcze mi o tym nie pisałaś, niezmiernie mnie to cieszy, że jest wśród nas więcej wielbicieli tego pisarza. A cytat towarzyszy mojemu blogowi niemal od początku jego istnienia :)

      Usuń
    2. I pewnie Babcia była również inspiracją :-)

      Usuń
  2. Bardzo ładna praca, scrapy to moja ulubiona forma ale ostatnio mało czasu na nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A ja odkrywam je na nowo po dłuższej przerwie :)

      Usuń
  3. Piękny scrap :) I śliczna Modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Pięknie wyszło. Slicze zdjęcia. Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Także w imieniu męża, bo te zdjęcia to jego dzieło ;)

      Usuń
  5. Świetnie poradziłaś sobie z tą opowieścią :) Ja na razie nie dorosłam do większej ilości zdjęć na scrapie niż jedno :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz porwałam się na takie trio, ale całkiem fajnie się pracowało z taką ilością zdjęć :)

      Usuń
  6. Uroczy ten scrap, aż buzia się śmieje😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny scrap, pełny uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne!!Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-Floresy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna praca. Przyjemna dla oka i super kolory. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna praca i super kolorystyka. Dziękuję serdecznie za udział w wyzwaniu Essy-floresy. Pozdrawiam :) :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.