Obrazek z piórami


Dziś praca z serii "sztuka dla sztuki" 😉 Powstała po prostu z potrzeby pomazania sobie mediami po podobraziu.
Tło powstało przy użyciu pasty strukturalnej, mgiełek i wosków. Chciałam, aby było delikatne i pastelowe, bo głównym akcentem kolorystycznym miał być kwiatek. Ten wykonałam z delikatnie fioletowego papieru scrapowego barwionego na brzegach fioletowym tuszem. Dzięki temu udało mi się uzyskać fajne cieniowanie. Kilka koronek, trochę piórek i... gotowe 😉




Praca wędruje na wyzwanie:
https://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2018/08/wyzwanie-35-kwiaty.html 

--------------------------------------------------------
Lubicie tworzyć prace dla samego procesu twórczego?
Pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Piękne tło ci wyszło - delikatne i romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sztuka dla sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny projekt, fajnie to wszystko się uzupełnia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko szkoda, że tak mało czasu zostaje na nasze własne, dla relaksu i przyjemności robione robótki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, ja to mam wrażenie, że ile bym nie robiła prac dla siebie, dla przyjemności, to wciąż mi mało... To już chyba taka przypadłość, zwana "pasją" ;)

      Usuń
  5. Piękna sztuka, teraz tylko je zawiesić na widocznym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co zbieram, a jak już urządzę pracownię (w sensie umebluję docelowo), to będę organizować galerię :)

      Usuń
  6. Cudnie zwiewna praca, a kwiat rewelacyjny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca, taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny! Piękna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I takie są najlepsze, a na pewno najbliższe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa i wyjątkowa praca! W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.