Zbieram na wakacje - skarbonka


Tego posta zacznę od odrobiny prywaty 😉 Otóż mój kochany mąż ma pewną "przypadłość". Po całym domu gubi drobne, zazwyczaj te, które nosił w kieszeniach spodni, bluz, kurtek itp. Praktycznie nie ma dnia, a już z pewnością nie ma takiego tygodnia, żebym w którejś części domu nie natrafiła na bilon. Postanowiłam to niecnie wykorzystać 😛 Wszystkie zagubione drobne będę zbierać. A cała uzbierana kwota będzie na drobne wydatki wakacyjne. Żeby drobniaki nie poginęły, to zrobiłam dla nich skarbonkę. Z motywami podróżniczymi rzecz jasna 😊 Skarbonkę przygotowałam z papieru kraftowego, tworząc pudełko, jak do exploding boxa, tylko że boki są sklejone na stałe. Całość okleiłam papierami oraz die-cutsami z najnowszej kolekcji podróżniczej od Craft O'Clock.
Teraz pozostaje tylko czekać, aż skarbonka zapełni się po brzegi. Mam wrażenie, że nastąpi to dość szybko! 😀








 -------------------------------------------------------- 
A czy Wy już zbieracie na wakacyjne wydatki? 😉
Pozdrawiam,

Komentarze

  1. Ale fajny pomysł, śliczna ta skarbonka, oby jak najszybciej się zapełniła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Powolutku się zapełnia, najchętniej uzupełnia ją nasza córcia :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.