W krainie czarów...




Cześć! 😊

Dziś chcę Wam pokazać, że drewniane (sklejkowe) bazy jajkowe nie zawsze muszą być wiosenno-wielkanocne. Można je ozdobić w zupełnie innym stylu.

 W krainie czarów


Bazy jajek od razu skojarzyły mi się z tematem Alicji w krainie czarów. Chyba nie muszę tłumaczyć, skąd takie moje skojarzenie? 😉 Na jaju wylądowały także imbryczek i filiżanka, bo to kolejny bardzo charakterystyczny motw Alicjowy. A poza tym ja sama jestem ogromną fanką herbat 😁 Mam całą półkę herbat, głównie owocowych i zielonych. No cóż...
Niemal cała praca wykonana jest z papierów do scrapbookingu. W zasadzie nie z papieru są tylko enamel dotsy (okrągłe i w kształcie serduszek). No bo taśma washi też jest poniekąd papierowa 😉
Tak teraz się zastanawiam, czy jajo nadal eksponować w pracowni, czy przenieść do kuchni w okolice kącika herbacianego. Jak uważacie? 😊




 



-----------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Miałaś na nie świetny pomysł, jest po prostu super! I koniecznie przenieś jajo tam, gdzie dużo osób będzie mogło je podziwiać :)
    Moje jaja (jak to brzmi :-D), czekają, aż w końcu będę miała wolną chwilę i jakiś pomysł na nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Przeniosę, przeniosę, tylko jeszcze muszę półeczkę zmontować ;)
      A na Twoje jaja :D czekam niecierpliwie ;)

      Usuń
  2. Zacne jajo, świetne połączenia z Alicją! Jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne! Świetny pomysł 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne! A dekoracja w tle i rozrzucone karty mnie urzekły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Jak mam więcej czasu, to bawię się aranżacją do zdjęcia ;)

      Usuń
  5. Jajo super wygląda, zwłaszcza na tle papierów z Alicją. Dawaj je do kuchni, razem z tłem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! I to jest myśl, półka z wnęką, a w niej tło z Alicją :D

      Usuń
  6. Jajo zdecydowanie na tę herbacianą półkę. Jest śliczne niech cieszy oczy nie tylko Twoje w Twojej pracowni (bo pewnie jednak głównie Ty w niej jesteś...) ale wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Postaram się, by cieszyło też oczy innych :)

      Usuń
  7. Bardzo ciekawie wykorzystana baza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super jajo! Ja bym je postawiła w kuchni :) by umialała picie herbatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne jajko wyszło. Sama bardzo lubię motyw Alicji z krainy czarów, dlatego tym bardziej mi się podoba🤩

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne jajo! Uwielbiam alicjowe klimaty, więc pewnie gapiłabym się na nie przez cały czas. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Heh, ja zerkam na nie za każdym razem, gdy wchodzę do pracownie :D

      Usuń
  11. wyszło Ci naprawdę magicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Magicznie i pięknie :) Mi bardzo podobają się te papiery!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne to Twoje jajo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bajeczne jajo, super wyszło ❤️❤️😍😍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.