Romantyczny tag z nutką retro



Wśród różnych form prac, które tworzę, do jednych z moich ulubionych należą tagi. Robiłam już tag romantyczny, drugi tag romantyczny, tag jesienny, tag retro, tag koci, mediowy tag z tekturą, bardzo mediowy tag, a nawet przygotowałam kiedyś kurs na warstwowy tag w stylu prowansalskim.
Ale ostatnio jakoś zapomniałam o tej formie rękodzieła. Stwierdziłam, że czas sobie przypomnieć, jak się takie prace robi. Co by nie wyjść z wprawy 😉
Tak oto powstał tag: trochę romantyczny, z nutką retro i odrobinę jesienny.
Tag stworzyłam z jednego arkusza papieru (Lemoncraft), papierowych die-cutsów, tasiemki tiulowej z różami (w kolorze kremowym), a do tego tekturkowy ptaszek (pocieniowany tuszami), sizal, kilka kwiatuszków i sznureczek. Wszystkie papierowe elementy pocieniowałam na brzegach brązowym tuszem. W kilku miejscach upchnęłam też odrobinę beżowego chrobotka. 
Wiele przyjemności sprawiło mi tworzenie tej pracy, a teraz równie przyjemnie patrzy się na niego wchodząc do mojej pracowni 😊








Pracę zgłaszam do udziału w zabawach:

https://sklepzielonekoty.blogspot.com/2018/10/wyzwanie-jesienne-klimaty.html

https://essy-floresy.blogspot.com/2018/10/wyzwanie-40-piosenka-w-kolorach-jesieni.html

 http://art-piaskownica.blogspot.com/2018/10/kolory-sepii.html


------------------------------------------------------
Lubicie robić tagi?
A styl retro - to Wasza bajka, czy niekoniecznie?
Zapraszam do dyskusji i pozdrawiam ciepło 😊



Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się taki romantyczny styl.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Taki styl to zdecydowanie "moja bajka" ;)

      Usuń
  2. Prezentuje się bardzo pięknie i romantycznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię prace w takim stylu są romantyczne i pięknie ukwiecone, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, romantyczny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozmarzyłam się patrząc na Twój Tag.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięęęęęęknnyyyy... Romantyczny...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię taki styl, cudowny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna praca w każdym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak słodko i romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. powinien się nazywać "ulotne chwile", cudny tag

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tagi! Twój wyszedł pięknie, jest bardzo romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny tag. Idealnie skomponowany i idealnie wytuszowane wszystkie detale. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie, jesienne i romantycznie. Tylko nie napisałaś nam jaka piosenka jesienna Ci zagrała przy tworzeniu tej pracy. 😉 Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi ten tag pachnie latem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny tag :) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne kolorki i kompozycja dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny, tak pięknie romantyczny

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolorki, wyszło superowo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy

    OdpowiedzUsuń
  20. Прекрасный тег! Очаровательные детали! Все гармонично и супер красиво! Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica.Удачи :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Klimatyczny:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.