Kartka ślubna z ramką


Dawno nie kleiłam kartek ślubnych. Jakoś nie było zapotrzebowania, okazji. No i tak mnie jakoś naszło, że odczułam potrzebę stworzenia kartki w tej tematyce. No cóż, bywa i tak 😉
Kartkę zrobiłam przy użyciu papieru tłoczonego w kwiatowy wzór oraz o perłowym połysku. W centrum kartki umieściłam cytat. To mój ulubiony cytat na temat miłości. Bardzo często go stosuję w wielu swoich pracach o tematyce ślubnej. Cytat otoczyłam tekturową warstwową ramką (EgoCraft). Część ramki znajdującą się pod spodem zostawiłam w stanie naturalnym. Natomiast część wierzchnią ozdobiłam holograficznym pudrem do embossingu na gorąco. Kompozycję uzupełniłam kwiatuszkami w kolorze kremowo-różowym, kilkoma listkami wyciętymi ze srebrnego papieru oraz białymi, pierzastymi piórkami. Jak zapewne zauważyliście, piórka są dodatkiem, który pojawia się ostatnio w moich pracach. Nakrapiane piórka zastosowałam w kartce czarno-pomarańczowej z popękanym tłem, a duże piórko w paseczki stanowi główną dekorację kartki z tuszowanym tłem.
A poniżej kilka zdjęć kartki z ramką 😊








------------------------------------------------------
Robicie prace z cytatami?
Wykorzystujecie embossing na gorąco?
Pozdrawiam serdecznie 😊



Komentarze

  1. Piękna kartka. Ramka ślicznie ozdabia i dopełnia cytat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, czasem wykonuję prace z cytatami i bawię się embossingiem na gorąco. Twoja kartka jest zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prace z cytatami też robię tylko czasem, częściej chyba sięgam po embossing.
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Embossing mało kiedy, choć bardzo lubię, kartka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna :) Podoba mi się to złocenie na rameczce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancka i romantyczna! Bardzo podoba mi się embossingowy błysk. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest ta ramka dodaje wyjątkowego uroku kartce

    OdpowiedzUsuń
  8. w prostocie siła. Wygląda cudnie

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna i piękne złocenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekna i delikatna kartka

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie. Lubię stosować cytaty, embossuję ostatnio bardzo rzadko...ale lubię 😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jest :) Uwielbiam cytaty, odpowiednio dobrane potrafią stworzyć niepowtarzalny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo elegancka, embossing dodał jej jeszcze klasy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Można zaryzykować stwierdzenie, że ramka zrobiła całą robotę:) Świetny pomysł na jej wykorzystanie i wyszło bardzo efektownie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna kartka, super ten brokat

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.