Jesienny banerek - zawieszka

W ostatnich dniach jesień nie rozpieszcza. Przynajmniej w rejonie mojego miejsca zamieszkania.
Dlatego dodaję dzisiejszemu dniu nieco kolorów i blasku 😉 Barwy jesieni i złoto zagościły na moim banerku - zawieszce. Mediowe tło, ażurowy liść, trochę dodatków, motylki - prosty przepis na miłą dekorację 😊






Zawieszka jest moją inspiracją dla nowego konkursu trwającego na blogu DIY - Kolorowa jesień. Zajrzyjcie tam, może zechcecie wziąć udział w zabawie 😊

------------------------------------------------------
Ozdabiacie swoje domy jesiennymi dekoracjami?
Przesyłam ciepłe pozdrowienia 😊

Komentarze

  1. Bardzo fajny pomysł.:) Akcenty jesieni goszczą u mnie w postaci darów natury. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie też wkradają się dary jesieni, w planach mam świeczniki z tymi właśnie ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Przepiękne kolory. Śliczna ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna ozdoba, pięknie będzie rozświetlać szare dni :)
    U mnie jesiennych ozdób na razie brak, ale może się to zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna jesień na banerku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie póki co tylko dynia zdobi mieszkanie. A twój banerek piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, a dyń u mnie brak, muszę jakieś sprowadzić do domu :)

      Usuń
  6. Cudna ciepła jesień zagościła na Twoim banerku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jesienna ozdoba w postaci banerku

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jesienna dekoracja! Uwielbiam takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja też uwielbiam, choć tylko w przyrodzie i w pracach scrapowych ;)

      Usuń
  9. Piękne jesienne kolory:) Świetny jets :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.