Romantyczne serduszko - dekoracja


Ostatnio sporo u mnie dekoracji w kształcie serduszka. W ogóle dużo ich w moim mieszkaniu. Bardzo lubię serduszkowe ozdoby. Pewnie przez tę moją romantyczną duszę 😉
Serce, które pokazywałam Wam w środę było bardzo, bardzo fioletowe. Lubię kolor fioletowy i często go "przemycam" w mieszkaniu. Tym razem jednak powstało serce bardzo romantyczne, kobiece i delikatne. Wszystko to za sprawą papierów AB Studio i tasiemki tiulowej z różami. W zasadzie nie ma tutaj wielu dodatków. Przede wszystkim są, wspomniane wcześniej, róże na tiulu, poza tym kilka papierowych kwiatów i zegar - wycięte z arkusza papieru. Zegar pojawił się także w postaci metalowej zawieszki. Do tego dodałam napis. Wszystkie papierowe elementy, a także brzegi serduszka, pocieniowałam jasno szarym tuszem.








Bardzo lubię tworzyć takie niezobowiązujące dekoracje. Mam ich zawsze kilka i często wymieniam albo przynajmniej przestawiam, zamieniam miejscami. A kiedy już stwierdzam, że jest ich nadmiar, to niektóre z nich wędrują dalej, najczęściej jako podarunki i prezenty 😊


------------------------------------------------------

Lubicie prace w stylu romantycznym?
Cieplutko pozdrawiam 😊

Komentarze

  1. Śliczne. Bardzo subtelne w swej elegancji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jest, bardzo romantyczne.
    Oj tak, lubię te klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie romantyczne...pięknie ozdobione :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię romantyczne dodatki :) Serducho piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, romantyczne serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie romantyczne prace:) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Romantycznie i pięknie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne serducho! Bardzo delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło naprawdę romantycznie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.