Metryczka dla małego chłopca



Witajcie w nowym tygodniu 😊

Dziś ma dla Was pracę, którą w zeszłym tygodniu inspirowałam na blogu Od A do Zet. 
Jako inspirację stworzyłam metryczkę w formie ramki do zawieszenia. Choć można też podeprzeć ją czymś i postawić na szafce.
Metryczka powstała na bazie beermaty, która okleiłam papierem, a rogi wzmocniłam metalowymi narożnikami. Wszystkie najważniejsze informacje na temat małego kawalera umieściłam w kółeczkach. Dodałam też kokardki z masy plastycznej, bodziak oraz malutką kompozycję kwiatową. Oczywiście jest też miejsce na zdjęcie, które świeżo upieczeni rodzicie wkleją sami, bo wybiorą je sobie wedle uznania 😉 Na tylnej części ramki jest miejsce na wypisane życzeń, co już zresztą uczyniłam, a metryczka powędrowała pocztą do odpowiednich adresatów.
Myślę, że taka ramka to bardzo sympatyczny upominek i fajna pamiątka, do której po latach przyjemnie będzie wrócić 😊







------------------------------------------------------
Cieplutko pozdrawiam 😊

Komentarze

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.