Minimalistyczna kartka z piórkiem


Ostatnio mam nietypowe "ciągoty" w pracowni. Tym razem naszło mnie na prostą kartkę. Taką niemal minimalistyczną. Za to z tłem zwracającym na siebie uwagę. Tło znów zrobiłam samodzielnie, tak jak w kartce pomarańczowo czarnej czy kartce z okazji obrony w wersji kraft.
Tym razem tło zrobiłam za pomocą tuszy Distress. Przygotowywałam nawet kiedyś tutorial na kartkę z tuszowanym tłem, tylko w tutorialu był jeszcze embossing na gorąco, a w tej kartce użyłam tylko stempla i ciemno-szaryego tuszu. Po pokolorowaniu kartonu dodatkowo przyciemniłam brzegi gotowej kartki za pomocą brązowego tuszu. Tak przygotowany papier przykleiłam na bazę, a na to pióro i napis. I to wszystko! I nawet mnie nie kusiło, żeby coś dodawać - niebywałe 😏
Ostateczny efekt wygląda tak:




Kartką biorę udział w zabawie na blogu Art Piaskownica:



------------------------------------------------------
Robicie tuszowane tła do kartek lub innych prac scrapowych?
Zapraszam do dyskusji i pozdrawiam 😊

Komentarze

  1. Przepiękne artystyczne mini dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, genialna kartka, piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosta kartka z rewelacyjnym tłem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna praca...tło cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała! Tło jest przepiękne, a piórko świetnie się z nim komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i prosta ale tło robi swoje, wygląda pięknie też bym tak chciała umieć zrobić, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. To tło jest cudowne

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest, uwielbiam tuszowane tła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo, bardzo pięknie wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna. Ma w sobie to coś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba. I sentencja i pióro - jakby pisanie dziennika, który naprawdę potrafi zatrzymać czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to mi chodziło, jak łączyłam piórko z cytatem! Cieszy mnie, że przekaz jest jasny :)

      Usuń
  12. przepiękna praca, śliczne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  13. Super praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna karteczka, piękny żółty kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka za razem prosta ale i piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.