Kartka z okazji obrony doktoratu - wersja kraft



Po raz kolejny w mojej pracowni pojawił się projekt kartki z okazji obrony doktoratu. Tym razem jednak powstałą wersja bez zwoju, za to z piękną ramką i w wersji brązowo białej. 
Wykorzystałam bazę i papier kraft, przy czym papier naklejony na bazę ozdobiłam białym embossingiem. Bazę natomiast obrysowałam dookoła białym cienkopisem. Dodałam ramkę, kwiaty i, oczywiście, biret.
Całość (w moim odczuciu) wyszła bardzo elegancko 😊




------------------------------------------------------
Co sądzicie o takiej wersji?

Przesyłam moc pozdrowień 😊

Komentarze

  1. Rzeczywiście wygląda bardzo elegancko, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancka i dostojna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biały cienkopis pasuje zawsze i wszędzie, nawet do takiej eleganckiej kartki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała praca, uwielbiam kraft!

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancka! Biel i kraft to świetne połączenie, zawsze się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jest w tym połączeniu coś eleganckiego i ponadczasowego. Dziękuję :)

      Usuń
  6. Bardzo elegancko i jednocześnie, dzięki kwiatom, całkiem uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i na prawdę elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie skrojone gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.