Muzyczna kartka - fortepian



Niezmiernie lubię realizować nietypowe zamówienia. Takie całkowicie personalne i indywidualne. Niepowtarzalne i nieosiągalne do kupienia w "zwykłym" sklepie.Jedno z nich możecie obejrzeć poniżej.


Kartka z motywem fortepianu

Tym razem wykonywałam kartkę z okazji imienin, która miała zostać wręczona pianiście. Imieniny były obchodzone w częstochowskim klubie jazzowym: Jazz Club Five O'Clock. Panista, który został kartką obdarowany, często grywa w tym właśnie klubie. Sama nie raz miałam okazję posłuchać jego muzyki. Akurat tym razem nie uczestniczyłam w spotkaniu, natomiast miałam swój wkład w uhonorowanie muzyka 😊
Kartka w symboliczny sposób przedstawia fortepian umieszczony na papierze z nutami. Swoje miejsce znalazło też logo klubu. 

Podobno Solenizant był zachwycony 😏




 -------------------------------------------------------- 
Robiliście kiedyś muzyczne kartki?
Przesyłam pozdrowienia 😊


Komentarze

  1. Świetna, bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak miało być, wszak to dla poważnego pana pianisty ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.