Wakacyjna, letnia, ukwiecona gąska - dekoracja


Nadeszło lato!
Choć w ostatnich dniach aura nas nie rozpieszcza i można mieć co do tego pewne wątpliwości 😉
Jednak kalendarza nie oszukamy, jest lato i już!



Letnia dekoracja

Jak zapewne zauważyliście, bardzo lubię tworzyć dekoracje do domu. Jedni nazywają takie gadżety kurzołapami, inni durnostójkami 😛 a ja po prostu lubię takie ozdoby w domu. Ale stawiam je z umiarem i, choć mam ich wiele, zmieniam aranżacje i cenię sobie ich sezonowość.
W związku z tym moją wiosenną retro gąskę postanowiłam zmienić na wersję letnią.
Bazę gąski okleiłam papierami i z jednej strony ozdobiłam papierowymi bukiecikami wycinanymi z papieru scrapowego. Całość uzupełniłam koronką z foremki (zrobioną za pomocą gel medium). Łączenia między gąską a podstawką zamaskowałam za pomocą mchu curly. Dodałam kilka kwiatków przestrzennych oraz jeden kwiatek na głowie gąski. 
Brzegi gąski oraz wycinanych kwiatów są pocieniowane tuszem w kolorze niebiesko-stalowym.
Wakacyjna dekoracja gotowa 😊







 -------------------------------------------------------- 
Zmieniacie aranżacje i dekoracje zależnie od pory roku?
Przesyłam pozdrowienia 😊


Komentarze

  1. Bardzo lubię takie dekoracje :) Przepięknie wyszła Ci ta gąska, śliczna ozdoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z kwiatuszkiem na głowie gąska taka dumna ;) Żelowa koronka pięknie wygląda-mieni się i ma ciekawie ciemniejsze brzegi (jakby przypalone). Podoba mi się taka letnia, sielska dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt na koronce to zasługa pasty woskowej. Jest brązowo-niebieska. od światło mieni się błękitami, a na wprost koronka wydaje się wytuszowana na brązowo :)
      Postawa gąski aż się prosiła o kwiatek na głowie :D
      A sielskie dekoracje bardzo lubię i pasują mi do wystroju :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.