Industrialna kartka dla mężczyzny

Niezbyt często robię typowo męskie kartki. Przeważnie mam z nimi problem, bo nie pasują mi tutaj ani kwiatki, ani romantyczne obrazki 😛 Ale niekiedy pomysł po prostu sam wskakuje do głowy. Tak było tym razem. Zadanie miałam nieco ułatwione, bo kartka jest liftem innej kartki. Na blogu Przyda Się rozpoczęło się dziś wyzwanie, w którym zadanie polega na zliftowaniu kartki Mosi. Serdecznie zapraszam Was do udziału! Do wygrania jest bon na zakupy w przydasiowym sklepie.
Ja kartkę potraktowałam jak mapkę i zrobiłam pracę w całkiem nieromantycznym stylu 😉 Dzięki temu powstała industrialna kartka urodzinowa dla mężczyzny, na której pełno trybików, łańcuchów, kółek zębatych, a także zegar. Kolory w duchu retro, z dodatkiem grafitu i złota.





-------------------------------------------------------- 
Co sądzicie o takim lifcie?
Robicie męskie prace, industrialne?

Czekam na komentarze i, jak zawsze,
pozdrawiam serdecznie 😊


Komentarze

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.