Tag z deszczowym konfetti


 


Witajcie!

Dziś mam dla Was pracę o tematyce iście listopadowej. Choć muszę przyznać, że w tym roku listopad mocno nas oszczędził. Mam namyśli deszczową aurę. Jakoś niewiele było deszczowych dni. Z jednej strony dobrze. Z drugiej strony mam obawy, jak to się odbije na moim ogrodzie. Okaże się wiosną...


Deszczowa piosenka

Ale, wracając do głównej sprawy. Ostatnio powstał w mojej pracowni tag. Deszczowy. Chmurkowy. Ale bardzo pozytywny. W żadnym razie nie jest nostalgiczny, smutny czy depresyjny 😋 Za to zawarty jest w nim cytat, całkiem pozytywny. Coś chodzą za mną ostatnio prace z cytatami. Tak to już ze mną jest, że łapię "fazy" ,które mnie trzymają jakiś czas. Jak jedna odpuści, to przychodzi inna. A potem następna i następna. Albo czasem wraca jedna z poprzednich 😁 Taki już mój urok 😋
A tag, który powstał na bazie Wooduts, jest moją interpretacją wyzwania trwającego aktualnie na blogu Wyzwania nie kartkowe: Deszczowa piosenka. Zachęcam Was do udziału w zabawie 😊




------------------------------------------------------
Serdecznie pozdrawiam 😊

Komentarze

  1. Przeuroczy jest! W takim wydaniu deszcz lubię, nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny deszczowy tag :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. super hasło :D extra muszę zapamiętać ;) pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe ujęcie tematu. Fajny tag.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Fazy" trzeba zapisywać! Nigdy nie wiadomo, kiedy się przydadzą :-) Mam sentyment do deszczowych tagów, bo takim właśnie wygrałam moje pierwsze wyzwanie. Chociaż nie był tak optymistyczny. Gdzieś tam w czeluściach mojego bloga siedzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to pędzę zaraz szukać Twojego taga!
      A u mnie ostatnio trochę pozytywnych zmian, stąd pewnie pozytywny wydźwięk deszczowego taga :)

      Usuń
  6. fajny tag :) cytat genialny! pozdrawiam Marlena

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow jaki uroczy. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Okropnie nie lubię deszczu i wilgoci, ale ten tag jest bardzo przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, bardzo fajny tekst :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny deszczowy tag

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny tag - sama uwielbia je robić i nawet ostatnio zastanawiałam się, dlaczego ich u mnie tak mało.:-)
    Bardzo podoba mi się sentencja, chociaż przy dzisiejszej pogodzie jest mało pocieszająca (jest mega zimno i pada deszcz).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja też lubię tę formę, a jakoś nieczęsto po nią sięgam. Musimy częściej :)

      Usuń
  12. Żaden tag! To fantastyczna zakładka! <3 Cudne kolory, zwłaszcza chmurki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.