Kartka gratulacyjna z okazji narodzin dziewczynki




Dzień dobry!

Dziś prezentuję Wam bardzo prostą kartkę gratulacyjną z okazji narodzin dziewczynki. Coś chodzą za mną ostatnio te proste kartki. Normalnie same mi wychodzą spod rąk! Do wykonania tej karteczki wygrzebałam wszystkie ścinki z kolekcji Misty Morning od UHK Gallery. Kupiłam sobie ten zestaw jakiś czas temu i tak bardzo przypadł mi do gustu, że niemal od razu pocięłam go praktycznie w całości. Z kompletu pozostało mi 1,5 pełnego arkusza i trochę resztek. Oczywiście wszystko skrupulatnie zapakowałam do folii, a resztek nie wyrzucałam, bo mnie resztek zawsze szkoda i zawsze mam nadzieję, że wykorzystam je ponownie. I faktycznie od czasu do czasu wygrzebuję takie resztkowe zestawy i robię z nich kartki – najczęściej takie o prostej formie. Niekiedy powstają patchworki, a niekiedy takie właśnie kartki, jak ta poniżej. Nazywam je składaczkami. Zazwyczaj główną rolę dekorację tego typu kartek stanowią u mnie grafiki. Tym razem jest to przesłodki króliczek. A cała kartka powstała tak, że skleiłam dwa kawałki resztkowych papierów jako tło kartki, a ich łączenie zamaskowałam taśmą washi. Na to ułożyłam dwa mniejsze kawałki, na których nakleiłam grafikę Scrapberrys. Do podklejenia grafiki użyłam taśmy dystansowej, żeby nie było zbyt płasko. Do tego jeszcze trochę taśmy washi i gotowe. Nie dodawałam kwiatków i innych przestrzennych dekoracji, bo uznałam je za zbędne. Powstała więc kartka idealna do koperty. Po raz kolejny w ostatnim czasie…







------------------------------------------------------
Wykorzystujecie resztki papierów czy wędrują one do kosza?
Serdecznie pozdrawiam 😊

Komentarze

  1. Kasiu, Twoje składaczki są zawsze pomysłowe, tam karteczka urocza :) Ja także chomikuję resztki, bo dobry papier (choć malutki) nie jest zły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No bo przecież szkoda tych kawałeczków na straty ;)

      Usuń
  2. Urocza, delikatna kartka :) pozdrawwiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza i bardzo delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, bardzo słodka :)
    Ja też zawsze zbieram resztki, nawet te najmniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też zbieram, wyrzucam tylko te całkiem mikro. Bo nawet paseczki można wykorzystać :D

      Usuń
  5. Śliczna i słodziutka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.