Chmurka do pokoju dziecka - mini tutorial



Dzień dobry!

W dzisiejszym wpisie zaprezentuję Wam dekorację do pokoju dla mojej córci. Nasz domek cały czas jest jeszcze w trakcie urządzania i dekorowania, pokój latorośli także 😉 A miejsca do zagospodarowania nadal sporo.
Gdy tylko dostałam paczkę powitalną od Woodouts w ramach współpracy DT, moja Ola "oszalała" na punkcie jej zawartości. Przeglądała, ustawiała i przestawiała wszystko chyba ze 40-ści minut 😀 Bardzo spodobały jej się m. in. chmurki. Postanowiłam więc, że ozdobię jej taką chmurkę. Zdecydowałam się na proste zdobienie, żeby dekoracja mogła być bezpiecznie przestawiana przez małe rączki. Na początek chmurkę i stojak zabezpieczyłam białym gesso. Zrobiłam to nierównomiernie za pomocą pędzla, urywanymi pociągnięciami.
 Dzięki temu udało mi się w dalszym etapie osiągnąć efekt „baranków”. Gdy gesso wyschło, elementy pomalowałam niebieską farbą kredową.
Gdy farba wyschła, przetarłam całość papierem ściernym o gradacji 240. Zrobiłam to okrężnymi ruchami i bardzo delikatnie, aby nie zedrzeć zbytnio farby, tylko uzyskać efekt prześwitów gesso.

Następnie elementy odpyliłam, zawoskowałam bezbarwnym woskiem i skleiłam chmurkę z podstawką. Na koniec dodałam trochę ozdób: niebieski chrobotek, drewniana biedronka i żyrafa oraz trochę kwiatuszków. Efekt? Prosta i łatwa w wykonaniu dekoracja, dająca dziecku całe mnóstwo radości. Przez kolejne trzy dni córcia skrupulatnie wybierała odpowiednie miejsce dla chmurki w swoim pokoju 😍







------------------------------------------------------
Urocza chmurka, prawda? 😉
Serdecznie pozdrawiam 😊

Komentarze

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.