Jesienna fotoramka z patyków - weekendowa inspiracja #20


Jak zapewne zauważyliście, królują u mnie ostatnio jesienne dekoracje. Ta pora roku działa na mnie naprawdę inspirująco i w tym czasie powstaje wiele prac. Pojawił się u mnie jesienny banerek, kartka w kolorze dyni, kartka z piórkiem, przygotowałam wpis z instrukcjami na proste dekoracje jesienne ze świeczkami, a także zrobiłam przegląd swoich zeszłorocznych prac i kilka z nich zebrałam w poście z jesiennymi projektami.
Dziś mam dla Was propozycję na ramkę, okienko. Dekorację wykonałam z patyków brzozowych. Bardzo lubię ten materiał do tworzenia prac, brzozowe patyki mają jakiś niepowtarzalny urok. Patyki połączyłam sznurkiem, wiążąc rogi metodą krzyżakową. Następnie zrobiłam roślinną kompozycję w prawym dolnym rogu. Zastosowałam tutaj zielone sztuczne gałązki (naturalne szybko by zbrązowiały), naturalną gałązkę z zielono-fioletowymi listkami (chyba z jarzębiny), żołędzie, kilka szyszek (dużych i małych) oraz sztuczne jabłuszka: pomarańczowo czerwone, z efektem oszronienia. W przeciwnym, górnym rogu, przymocowałam jedynie gałązkę z szyszkami i dokleiłam kilka jabłuszek.



W zasadzie na tym etapie można zakończyć działania. Ale mnie dobre duszki podpowiedziały, że taka ramka to bardzo fajna baza do wyeksponowania zdjęć. Zawiązałam zatem dodatkowy sznurek, do którego, za pomocą drewnianej klamerki, przypięłam zdjęcie. Póki co mocno nieaktualne, bo sprzed dwóch lat, ale akurat tylko takie w tematyce jesiennej miałam na ten moment wydrukowane. Teraz muszę wybrać coś z tegorocznych jesiennych zdjęć, wydrukować i podmienić. Ramkę zawiesiłam na kinkiecie, dzięki czemu wieczorem dekoracja jest przyjemnie oświetlona ciepłym światłem żarówki.


------------------------------------------------------
Co sądzicie o takiej dekoracji?
Fajny pomysł na oprawę zdjęć?
Przesyłam moc pozdrowień 😊



Komentarze

  1. Bardzo fajna dekoracja Kasiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu przepiękne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny pomysł! Świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieszablonowy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, niezmiernie mnie cieszy, że dekoracja się Wam podoba i że zalicza się do gatunku oryginalnych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa forma ramki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na wykorzystanie darów z lasy czy parku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł. A dodatki można zmieniać w zależności od potrzeby

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pomysłowo :D i.. jesiennie :) bardzo mi się podoba ta nietuzinkowa rameczka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie naturalne dekoracje. Cudnie jesienna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł, zainspirowałaś mnie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje za wszystkie miłe komentarze! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł, zachwyca prostotą i naturalnością. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.