Coś się kończy, coś zaczyna...



W dniu dzisiejszym przypada moja ostatnia inspiracja dla przydasiowego bloga. Jak zapewne wiecie sklep, z końcem października, kończy swoją działalność. Tym samym oznacza to koniec naszej współpracy. Wspaniałej współpracy, która trwała rok. To był bardzo przyjemny rok, pełen pozytywnej energii, ciepła i serdeczności, której doświadczyłam od przydasiowej rodzinki. Z przyjemnością będę wspominać tę współpracę.
Za ten wspaniały czas oraz za każde dobre słowo chciałam po prostu podziękować. Za to, że dostałam szansę i możliwość przynależenia do tak fajnej grupy pozytywnie zakręconych ludzi.
W podziękowaniu - serduszko 💜
Przygotowane na bazie Woodaouts, oklejone papierem, ozdobione wzorem z pasty strukturalnej nałożonej przez maskę i stemplem ze spękaniami. Na tak przygotowanej bazie ułożyłam kompozycję składająca się z wielu papierowych wycinanek, tagów, metalowej zawieszki (wewnątrz której zamknęłam zegar - symbol upływającego czasu i pojawiających się w naszym życiu zmian), a nad wszystkim przysiadło kilka motylków. Do tego oczywiście napis, a na sam koniec kilka kropeczek zrobionych perłą w płynie w kolorze pięknej szmaragdowej zieleni.








 Z przydasiową rodzinką nie żegnam się,
na pewno jeszcze dane nam będzie spotkać się w świecie wirtualnym lub realnym 😉

Na koniec zostawiam Wam przegląd wybranych prac, które przygotowałam przez ten rok dla przydasiowego bloga:
 













------------------------------------------------------

Przesyłam moc pozdrowień 😊


Komentarze

  1. Cudowne serducho. Reszta prac też piękna. Szczególnie zachwycił mnie pojemnik na pędzle, jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace Kasiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne to serduszko :)
    Z przyjemnością obejrzałam Twoje prace, cudne są.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudno się żegnać... A scrapoholiczka potrafi wyrazić wdzięczność w najlepszy możliwy sposób - tworząc pracę z podziękowaniem

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne serduszko, a w dodatku jakie piękne podziękowania. Muszę przyznać, że pożegnanie z klasą :) i czuje smutek, że kolejny sklepik się zamyka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję :)
      Niestety, smutne, że to znów kolejny fajny sklepik...

      Usuń
  6. Wspaniałe serduszko.Pozostale prace równie piękne

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe wszystkie prace i przygoda również.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pożegnanie i "Przydasiowy" dorobek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pożegnaie, serduszko to sam urok:) I dorobek tez piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie prace cudowne, a szczególnie kartka z piórkiem 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z tej kartki jestem szczególnie zadowolona :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.