Jesienne dekoracje ze świeczkami - weekendowa inspiracja #19



Jesień do dla mnie czas przygotowywania dekoracji. Jakoś latem tworzę ich o wiele, wiele mniej. Pewnie trochę z braku czasu, bo większość ciepłych dni spędzam w ogrodzie, głównie na jego urządzaniu ? Poza tym lato jakoś mnie nie nastraja do tworzenia dekoracji. Pozostałe pory roku znacznie bardziej "przemawiają" do mnie pod tym względem. Jesień inspiruje mnie kolorami i formami, zima to czas dekoracji świątecznych i śnieżnych (nawet jeśli śniegu za oknem brak ?), a wiosna to znów dekoracje z zielenią, kwiatami i trochę wielkanocnych. Tylko to lato jakoś po macoszemu traktuję, cóż...
No ale póki co mamy jesień, nawet dość pogodną, a już na pewno obfitującą w dary natury: kasztany, żołędzie, orzechy, kolorowe liście, owoce (jarzębiny, róży, miechunki), itd. Nie byłabym sobą, gdybym tego nie wykorzystała. Postanowiłam zrobić kilka nowych stroików do domu. Wszystkie z darami natury i wszystkie ze świeczkami, bo ogromnie lubię blask świec w długie jesienne wieczory. Poniżej przedstawiam Wam krótkie instrukcje wykonania takich dekoracji. Instrukcje tak proste, jak same dekoracje. Zrobienie każdej z nich zajmie Wam dosłownie po kilka minut. Oczywiście nie wliczając w to spaceru po dary natury, ale w ciepłe niedzielne przedpołudnie to przecież czysta przyjemność 😊

1. Dekoracja na paterze.

Paterę zabezpieczyłam folią aluminiową, postawiłam na niej świeczki i obsypałam kasztanami oraz orzechami laskowymi.









2. Dekoracja w metalowym koszyku.
W koszyku ustawiłam świeczki w słoikach (to jest ważne, bo dzięki temu nie stwarzam sobie ryzyka pożaru)., a następnie obsypałam owocami miechunki i listkami dębu.







3. Dekoracja z patyczków.
Patyczki przycięłam na wysokość szklanki, na szklankę nałożyłam dość ciasną gumkę recepturkę, pod nią włożyłam patyczki, a następnie gumkę zamaskowałam obwiązując ją tasiemką jutową.













Przypomnę jeszcze, że kilka moich jesiennych dekoracji, nie tylko ze świeczkami, znajdziecie w poprzednim wydaniu weekendowej inspiracji.


------------------------------------------------------
No to pochwalcie się, ile jesiennych dekoracji zagościło już w Waszych domach?
Pozdrawiam serdecznie 😊



Komentarze

  1. Piękne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne inspiracje, u mnie niestety do minimum- ograniczam się ze świecami ;D jednak bardzo lubię tego typu dekoracje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie świece też tylko w bezpiecznych miejscach - dzieci i zwierzęta + świece, to nie jest najlepsze połączenie ;)

      Usuń
  3. Wow, piękne prace, może i ja coś wyczaruję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Polecam gorąco, jesienne akcenty w domu tworzą fajny klimat :)

      Usuń
  4. Prosto, elegancko i klimatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dekoracje z klimatem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysły, u mnie w domu nie mam ani jednej, niestety brak czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie potrafię się powstrzymać przed jesiennymi dekoracjami i nawet brak czasu nie powstrzymuje mnie przed ich tworzeniem :D
      Zresztą te, które tutaj pokazałam, robi się naprawdę bardzo szybko, jeżeli zgromadzi się odpowiedni materiał. Każda z nich to dosłownie kilka minut pracy :)

      Usuń
  7. Piękne dekoracje, cudnie nawiązujące do naszej kolorowej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie proste pomysły, a takie wspaniałe efekty! Uwielbiam jesienne ozdoby. Dziękuję za ten post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo często piękno tkwi w prostocie :)
      Cieszy mnie, że Cię zainspirowały :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  9. Super pomysły! Wspaniałe w swojej prostocie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Czasem lubię takie proste i szybkie w wykonaniu projekty :)

      Usuń
  10. Pomysłowe jesienne dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak czasem nie wiele potrzeba - wystarczy pomysł :) super kradnę i zrobię w domu z kasztanami

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne dekoracje, najbardziej podobają mi się z patyczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie piękne jesienne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie piękna ja też mam paterę pełną jesiennych skarbów

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowite dekoracje. Chyba się zainspiruję

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne, bardzo pomysłowe! U mnie jesiennych dekoracji nadal nie ma, ale za to zabrałam się już za świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te namiastki jesieni w domu! Żebym tylko miała gdzie ustawiać takie dekoracje!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.