Jesienne projekty - weekendowa inspiracja #17


Dzień dobry 😊
Nastała nam pełnia jesieni, październik za kilka dni. Ja ten czas co ro ku wykorzystuję na tworzenie prac w klimacie jesieni. Tegoroczne cały czas powstają i wkrótce będę je Wam prezentować. Natomiast dziś chciałam Wam przypomnieć kilka moich starszych projektów jesiennych. Niektóre są sprzed dwóch lat! Mam nadzieję, że zainspiruję Was do własnej twórczości 😊














A na deser taki oto wiewiór z domkiem 😉


------------------------------------------------------
A czy Wy już robicie jesienne projekty?Śmiało, pochwalcie się linkami w komentarzach.Mam nadzieję, że moje propozycje są dla Was inspirujące.
Ciekawa jestem, która z nich najbardziej.
Zapraszam dyskusji
i pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Bardzo fajne inspiracje.
    Lubię oglądać prace w takiej kolorystyce, ale sama jakoś ich nie robię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne jesienne inspiracje, bardzo podoba mi się domek i szkatułka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie piękne jesienne projekty! Wszystko przepiękne oczu nie można oderwać <3

    OdpowiedzUsuń
  5. wiewiór przesłodki, pudełko prześliczne i zestaw świeczników niezwykle gustowny cudne kolory jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeczniki to chyba mój faworyt z tego zestawienia :)

      Usuń
  6. Piękne jesienne projekty - ale mnie urzekł notes :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No proszę, a to taka stara praca ;)

      Usuń
  7. Wszystko cudne! A domek z wiewiórem skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prace, takie ciepłe. W oko wpadł mi wiewiór i pierwsze ATC, które u mnie mieszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No tak, do Ciebie trafiło jedno z moich ATC. Nadal nie wiem, kto dostał drugie.

      Usuń
  10. Piękne prace, cudny jesienny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie przedstawiona jesień, pełna cudnych ciepłych kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te starsze inspiracje. Czekam z niecierpliwością na nowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. jesień na całego! domek mnie rozczulił...:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.