Mroźna karka bożonarodzeniowa z wiankiem



Co prawda powolutku, ale w miarę sukcesywnie tworzę kolejne kartki z okazji świąt Bożego Narodzenia. Dotychczas pokazałam Wam moje trio kartek świątecznych z bombkami.
Ale w międzyczasie już powstają kolejne prace. Dziś pokażę Wam kartkę w biało błękitnej kolorystyce, z wianuszkiem. Podczas jednych z ostatnich zakupów wypatrzyłam bardzo fajny sznurek lniany, zapleciony w warkocz, do którego przymocowane są drobne, zielone listeczki. Od razu pomyślałam, że fajnie wyglądałaby kartka z wiankiem zrobionym z tego sznureczka. Jak pomyślałam, tak zrobiłam. 
Na białą bazę nakleiłam piękny papier Stamperii, a na nim "uplotłam" wianuszek ze sznurka. Dokleiłam białe, puszyste piórka, trzy białe kulki oraz kokardkę: zieloną w kropeczki. Wewnątrz wianuszka nakleiłam napis z tekturki, ozdobiony białym pudrem do embossingu. Dokleiłam też kilka srebrnych cyrkonii.
Całość wydaje mi się bardzo zimowa i niezwykle nastrojowa, mimo, że kartka jest raczej z gatunku skromnych, bo nie ma tu wielu dodatków. Choć mam wrażenie, że coraz częściej ostatnio pojawiają się u mnie kartki skromne i minimalistyczne. Coraz łatwiej przychodzi mi zrobienie takiej pracy. Dotychczas było to dla mnie zadanie niemal niewykonalne. Ale, jak już kiedyś wspominałam, trenuję, ćwiczę i chyba zaczynają być widoczne efekty mojej pracy 😊






------------------------------------------------------
A jak Wasze przygotowania do świąt?
Zaczęliście już czy to jednak za wcześnie?
 
Przesyłam moc pozdrowień 😊



Komentarze

  1. Śliczna i delikatna karteczka :) Pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna, bardzo delikatna. Cudnie wygląda ten wianuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prostota górą, piękna karteczka.:) Też powoli zaczynam robić karteczki świąteczne. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna w swej prostocie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te minimalistyczne mają w sobie ten urok i czar :) Wyszło pięknie Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, bardzo podoba mi się ten wianek ;)
    (moje przygotowania... no w lesie ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatna i prosta karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny ten sznureczek, on "robi" kartkę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosta, zimowa, śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka, u mnie także po woli się zaczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna, delikatna kartka. Uroczy ten wianuszek. Coś tam pomału tworzę, ale nie spinam się, czerpię jak najwięcej przyjemności.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.