Jesienna kartka imieninowa


Ostatnio moje zapasy kartek na rożne okazje nieco się uszczupliły, więc w wolnej chwili robię sobie na zapas. Nie lubię przygotowywać na ostatnią chwilę i wolę mieć kilka kartek na rożne okazje, żeby móc po prostu wybrać tę pasującą 😊 Albo żeby poratować kogoś z rodziny, znajomych, gdy potrzebują kartki "na wczoraj", bo się im zapomniało.
Pewnie, że robię też kartki personalizowane, dopasowane do osoby, która będzie obdarowana. Ale czasem naprawdę przydają się takie gotowce. W każdym razie warto mieć w zapasie kilka urodzinowych, imieninowych, ślubnych, a u mnie w zapasie są też gratulacyjne: z okazji narodzin dziecka oraz... obrony doktoratu (akurat na ten typ kartek miałam ostatnio spore zapotrzebowanie, zarówno na własny użytek, jak i na zamówienie).
Tym razem powstała kartka imieninowa. Przygotowałam ją z kolekcji Birdsong od Mintay Papers. Bardzo lubię ten miętowy kolor papieru. Wszystkie papierowe elementy pocieniowałam brązowym tuszem, dodałam tag z nitem i sznureczkiem, sizal, bordowe kuleczki na żyłce i kilka kwiatów. Na kartce przysiadło tez kilka motyli 😉 Całość przyklejona jest na tekturkach i kosteczkach dystansowych, żeby uzyskać nieco przestrzenności. Kompozycję uzupełnia napis pomalowany metalicznym mazakiem w kolorze "brudnego" różu. Dodałam też kilka kwiatuszków współgrających kolorem z perełkami oraz dwa pasujące kolorem do rozetek rojników (?) znajdujących się na grafice papieru. Na pierwszy rzut oka tych drugich nie widać, bo się dobrze kamuflują, ale jak się dokładnie przyjrzycie, to dostrzeżecie, że one tam naprawdę są 😉
Tym oto sposobem: jesienna kartka imieninowa gotowa 😊








------------------------------------------------------
Robicie kartki na zapas?
Pozdrawiam ciepło 😊

Komentarze

  1. Śliczna karteczka z pięknymi motylkami.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jakoś w pierwszej chwili nie byłam do niej przekonana, ale na drugi dzień już mi się podobała :D

      Usuń
  2. Piękna kartka .Też muszę zapasów troszkę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również lubię mieć kilka gotowców pod ręka a nóż coś wypadnie... Kartka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze mówię sobie, że zrobi kilka do przodu, ale nie za bardzo mi wychodzi. I robię w ostatniej chwili, więc podziwiam Twoje planowanie. :-)
    Śliczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo ja to taka wiecznie zorganizowana jestem :P Ten typ tak ma ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  5. O! i u Ciebie tag i jesienne kolorki :) ślicznie wygladają te motylki.Fajna karteczka i pięknie pokazana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo lubię jesienne prace i... motylki :D

      Usuń
  6. Bardzo ładna kartka i wspaniałe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A fotografowanie staje się powoli moim kolejnym hobby ;)

      Usuń
  7. Piękna kartka, cudnie potuszowane elementy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna, bardzo nastrojowa kartka :) Też lubię mieć taki zapas - bo nigdy nic nie wiadomo i jakoś się tak dziwnie składa, że kiedy jest coś potrzebne to na już i wtedy, kiedy nie miałabym czasu spokojnie niczego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No dokładnie tak jest: jak potrzeba na już, to jest całe mnóstwo zajęć!

      Usuń
  9. Piękna. Motyle prezentują się cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna. Wszystko tworzy dograną całość

    OdpowiedzUsuń
  11. te motyle wyglądają jakby miały zaraz wyfrunąć z tej kartki, ślicznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, to znaczy, że efekt 3d osiągnięty ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  12. Śliczna jesienna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czarująca kartka, wprost przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna jest, a jak kwiaty ślicznie wyglądają, aż ciężko odróżnić, które to te z papieru, a które 3D. Głównie robię kartki "do szuflady", jak przychodzi czarna godzina, to nie muszę się stresować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co ciekawe, to zlewanie się kwiatów nie jest efektem zdjęcia, na żywo też to tak ciekawie wygląda :)
      Ach, ciekawa jestem Twoich szufladowych zbiorów, to musi być szuflada pełna skarbów! <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.