Mixed media - połyskująca paleta


Cześć!

Tym razem mam dla Was pracę mediową. Dawno nie było na moim blogu pracy całkiem i typowo mixed mediowej. Pokusiłam się o ozdobienie sklejkowej paletki - bazy od Woodouts. Miałam chrapkę na ozdobienie tej paletki już od dawna, ale wciąż nie mogłam zdecydować, w jakim stylu chcę ją zrobić. Ostatecznie postawiłam na czarne gesso i połyskujące media. Chociaż przyznam się Wam, że w głowie mam jeszcze kilka innych pomysłów, więc kto wie, czy w przyszłości nie powstaną kolejne paletki 😉
Kompozycję ułożoną na bazie pomalowałam czarnym gesso, a następnie ozdobiłam farbami metalicznymi, Inkami Gold oraz pastami woskowymi. Wykaz wszystkich materiałów oraz tutorial, krok po kroku, znajdziecie w moim wpisie na blogu Woodouts, gdzie serdecznie Was zapraszam 😊












-----------------------------------------------------
Przesyłam pozdrowienia 😊


Komentarze

  1. Ale czaderska paletka! Świetne kolory! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszło 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia wow!...ale cudo wykonałaś ...mega mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ pięknie :) Kasiu wspaniała! Z taką paletą u boku to dopiero chce się pracować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna jest :) I w jakiś świetnych kolorach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie pomediowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszła ta paleta :) lubię ten kosmiczny klimat. Czekam na kolejne Twoje pomysły na mediowane paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita, piękna , super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale się prezentuje sklejkowa paletka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooow, jak pięknie! Te kolory są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ ona piękna! Kolory dobrałaś wspaniale - są kosmiczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale czad, super paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Wam bardzo, ogromnie mi miło, że paletka przypada Wam do gustu :) Przesyłam moc pozdrowień :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.