Rozgwieżdżone ATC



Cześć!

Dziś mam dla Was formę, której dawno nie prezentowałam. Karty ATC, przygotowane na wymiankę. W zeszłym roku dołączyłam do facebook'owej grupy wymiankowej i z początkeim tego roku postanowiłąm choć kilka razy wziąć udział w zabawie. Styczniowy temat wymianki to "gwiazdy".
Koncepcję na moje karty zmieniałam trzykrotnie. Pierwszą odrzuciłam całkowicie, druga uległa modyfikacji i dopiero trzecia wersja została zrealizowana. No cóż, wyszło na to, że wymyślanie zajęło mi więcej czasu, niż sam proces tworzenia 😋
Ale ostatecznie się udało i powstały ATC z shaker boxem gwiazdkowym. Sam papier też ma gwiazdki. Gwiazdek jest zatem dużo 😉





-----------------------------------------------------
Tworzycie karty ATC?
Bierzecie udział w wymiankach?
Przesyłam pozdrowienia 😊


Komentarze

  1. Nie tworzę ATC, ale lubie ogladac. Twoje jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super <3 cudne maleństwa, piękny klimat stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gwiazdy nieodłącznie kojarzą mi się z marzeniami.

    OdpowiedzUsuń
  4. super ATC z świetnych hasłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu wspaniałe ATC ,cieszę się dołączyłaś do zabawy :) Wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię oglądać prace ATC choć sama ich nie robię, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super,bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie robię ATC ale te Twoje są super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne jest! Kiedyś robiłam ATC i muszę do tego wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.