Księżycowy gwiazdozbiór



Cześć!

Przyznam się Wam, że bardzo lubię zabawę farbami. Chociaż rzadko zdarza mi się takie klasyczne malowanie. Zwykle farby są u mnie dodatkiem: łączę je z innymi preparatami, nakładam na powierzchnię z przygotowaną wcześniej fakturą. Tym razem miałam ochotę na czyste malowanie.

Zabawa z farbami


Do zabawy wzięłam księżycową bazę Woodouts i cztery kolory Inki Gold: granatowy, błękitny, fioletowy, złoty. Bardzo lubię Inkę Gold, o czym wspominałam już przy okazji jednej z weekendowych inspiracji. Inkami malowałam przejścia i cieniowania, kolory nakładałam na siebie tak, aby łagodnie się ze sobą stapiały. Chciałam uzyskać efekt ciemnego nieba. Dodatkowo górny rożek księżyca pomalowałam czarną farbą akrylową. Na koniec spryskałam całość białą farbą, czym uzyskałam imitację gwiazdek. Pracę zabezpieczyłam bezbarwnym woskiem. 
Na końcu dodałam jeszcze gwiazdki z tekturki, które ozłociłam Inką.

Księżyc dołączył do lampki o tym samym kształcie, w pokoju mojej córeczki 😊 Myślę, że dołączy do nich jeszcze kilka gwiazdek dookoła.






------------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊


Komentarze

  1. Zabawa i kami udana, bo księżyc prezentuje się pięknie 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu jest cudowny! <3 Przejścia są wspaniałe, i tak wiele nie potrzeba by był efekt wow! Gwiazdki przy księżycu, jak projekty na przyszłość to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasieńko :) Tak, tak, gwiazdki to już pewnik ;)

      Usuń
  3. Piękną dekorację stworzyłaś :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny księżyc :) prześliczny

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo efektowna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!ale efekt i te kolory...cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci wyszła ta zabawa inkami, księżyc jest boski

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny księżyc, idealny do dziecięcego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Woooow! Piękny jest! Teraz czuję, jakbyś grzebała mi w głowie, jak byłam małym dzieckiem, to marzyłam o dokładnie takim księżycu!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.