Opakowanie prezentowe




Cześć!

Styczeń i luty są dla mnie bardzo "prezentowymi" miesiącami. Dzień Babci i Dziadka, do tego kilka bliskich mi osób obchodzi w tym czasie urodziny. Oczywiście wszystkie prezenty muszą być ładnie zapakowane, jakże by inaczej 😉

Opakowanie prezentowe


Zazwyczaj korzystam z papierów prezentowych. Zdarza się jednak, że forma prezentu nie pozwala na ładne owinięcie go papierem. Z pomocą mogłaby przyjść torebka prezentowa, jednak nie przepadam za tymi gotowymi. Czasem z nich korzystam (choć bardzo rzadko), ale nie tym razem. Tym razem postanowiłam sama zrobić torebkę prezentową. Zamykaną. Takie w zasadzie pudełeczko.
Z papieru kraft przygotowałam bazę, okleiłam ją papierami UHK Gallery, dodałam foamiranowy kwiatek, napis pomalowany tuszem i pokryty bezbarwnym embossingiem oraz kilka kropek perły w płynie. 
Całość zawiązywana jest sznureczkiem przeplecionym przez oczka nitów.








-----------------------------------------------------
Zdarza się Wam samodzielnie przygotowywać opakowania prezentowe?
Przesyłam pozdrowienia 😊


 
https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

Komentarze

  1. Piękne opakowanie. Też nie lubię "problemowych" rozmiarów prezentów i robię takie pod wymiar :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentuje i już samo w sobie jest uroczym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne opakowanie, pięknie ozdobione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pięknie w tych kolorach. Ja zazwyczaj kupuję gotowe opakowania prezentowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna torebka. I taka z sercem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne opakowanie 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł i super opakowanie.Lubie fiolety chociaż nie umiem w nich tworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne to opakowanie, bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne pudełeczko! Tak opakowany prezent staje się jeszcze bardziej wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne pudełko, wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie dziękuję za wszystkie miłe komentarze :* Pozdrawiam Wa serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.