Resztkowy magnes na lodówkę - weekendowa inspiracja #13


W poprzednią sobotę pokazywałam Wam pomysł na wykorzystanie resztek koronek i tiulu. Dziś chcę Wam pokazać pomysł na wykorzystanie resztek papieru scrapowego. A w zasadzie na wykorzystanie pasków. Pokażę Wam, jak zrobić zabawny magnes na lodówkę.

Potrzebujecie:
* kawałek tektury,
* ścinki,
* taśma dwustronnie klejąca lub klej,
* kawałek maty magnetycznej lub magnesy neodymowe,
* opcjonalnie: ozdoby, tusz.



Wykonanie:

1. Przygotuj dwa paski docięte do wielkości tektury, według poniższego schematu:


2. Oklej dwa przeciwległe ranty tektury, stosując metodę na zakładkę. Możesz potuszować brzegi:



3. Teraz przed Tobą najlepsza zabawa: układanie kompozycji ze ścinków. Ja każdy ścinek dodatkowo tuszowałam:


4. Ścinki klejone na brzegach zawijaj do tyłu i tam podklejaj:

5. Teraz czas na magnesy. Ja użyłam dwóch magnesów neodymowych. Przykleiłam je taśmą dwustronnie klejącą i dodatkowo zabezpieczyłam taśmą papierową:

6. Na tak przygotowany tył magnesu naklej kawałek ozdobnego papieru:

7. Kompozycję z przodu możesz dodatkowo ozdobić wedle uznania:

Magnesik gotowy 😊 Teraz możesz przymocowywać notatki do lodówki. Albo podarować magnesik w prezencie - to będzie miły, a jednocześnie niezobowiązujący upominek.




--------------------------------------------------------
Jakie inne pomysły macie na wykorzystanie resztek papieru?

Zapraszam do dyskusji i pozdrawiam serdecznie 😊




Komentarze

  1. Ale fajny pomysł, super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie :) Żal wyrzucać ścinki, a czasami są tak niewielkie, że nie ma do czego użyć, a tu idealnie wykorzystane. Magnesik uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie szkoda... Dlatego kolekcjonuję :D Jeszcze coś tam mam w zanadrzu, więc pewnie jakieś inne pomysły też się pojawią ;)

      Usuń
  3. Fajnie :) Ostatnio robiłam taka ścinkową kartkę - przecież tyyyyle papieru się nie może zmarnować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ścinkową kartka też za mną "chodzi". Pewnie też się skusze ;) A pokażesz tę swoją?

      Usuń
    2. Pokażę, za kilka dni będzie jej czas ;) zresztą, jako że robię album, sporo ścinków mi zostaje - no i kartki będą ;)

      Usuń
    3. Zatem będę wypatrywać ;)

      Usuń
  4. Świetny pomysł na wykorzystanie resztek papierów, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak dziewczyny uważam że to świetny pomysł .Mam też sporo resztek i nigdy nie wiem co z nimi zrobić a wyrzucić szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie szkoda :D A można zrobić magnesik. Albo kartkę. Albo kompozycję na okładce albumu/notesu. Albo LO. Albo jeszcze coś innego :P

      Usuń
  6. Esme zachwycasz mnie pomysłami na ścinki :) magnesik jest cudny

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dość, że świetny magnes to jeszcze kursik przy okazji jak wykorzystać resztki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kurs :) Lubię różne ścinkowe rzeczy robić. Dodatkowo uwielbiam te wszystkie gratisowe paski - ile tam piękny wzorów jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ścinkowe prace są fajne, szkoda tyle fajnych papierów wyrzucać ;)

      Usuń
  9. Świetne wykorzystanie ścinek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wykorzystałaś ścinki, ja z takich maluchów od razu wycinam listki i chowam do teczki z listkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie tyci listeczki? Kurczę, u mnie to zawsze duże liście są w pracach :D

      Usuń
  11. Świetny pomysł. Ja od dwóch dni szukam w swojej pracowni resztek maty magnetycznej i już straciłam nadzieję na odnalezienie, ale dzięki Tobie wiem czym zastąpić matę😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też gdzieś mam resztkę maty i w kursie miała być mata, ale nie znalazłam i są magnesiki 😂


      Usuń
  12. Śliczny jest, bardzo uroczy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.