Ramka 3D z papieru



Praca, którą dziś Wam pokażę, powstałą już jakiś czas temu. Od dawna ozdabia pok mojej córci, ale dopiero dziś doczekała się premiery 😉 Ramkę 3D z papieru scrapowego pokazywałam Wam już w lutym. Wkrótce potern powstała jeszcze jedna sztuka, bo Ola bardzo, bardzo chciała mieć taką w swoim pokoju. Tę zrobiłam w jeszcze bardziej delikatnej i dziewczęcej (a nawet dziecięcej) formie, żeby mała wielbicielka rękodzieła była zadowolona z upominku 😊 Rameczka przetrwała próbę czasu i kilkudniowe noszenie jej po całym domu, kiedy to Ola z ramką niemal się nie rozstawała 😄
A samo zdjęcie wkrótce trzeba będzie wymienić, bo modelka zdecydowanie zmieniła już swój wygląd. Od zrobienia tej fotki minął już prawie rok (na zdjęciu ma 2,5 roku, a teraz prawie 3,5), a dzieci w tym wieku bardzo się zmieniają...







-------------------------------------------------------
Przesyłam ciepłe pozdrowienia 😊

Komentarze

  1. Zupełnie mnie nie dziwi, że córeczka ją chciała, a później nie mogła się z nią rozstać! Jest piękna, delikatna i dziecięca.
    I to prawda, takie szkraby szybko się zmieniają... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu mama wie, co się dziecku najbardziej spodoba :D
      A zmiany są niemal z tygodnia na tydzień... Nie mówiąc już o tym, jak na wadze przybiera :P

      Usuń
  2. Piękna praca, świetna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ramka taka słodziutka

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, jak to się stało, ale gdzieś mi umknęła ta cudna ramka! Jest przeurocza, no a Ola ma świetny gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu ja mam chyba ostatnio za duże tempo publikacji :D Ciekawa jestem, kiedy się wypalę i mnie wena opuści :P
      A Ola po prostu wie, komu się przymilić ;)

      Usuń
  5. Śliczne! I córcia i rameczka:))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.