Świąteczne trio, czyli kartka na Boże Narodzenie w trzech odsłonach



No i u mnie też nastał ten moment... Zaczęłam tworzyć kartki z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Ogromnie mnie to cieszy, bo w zeszłym roku to oczywiście na ostatnią chwilę wszystko było.
Na początek powstały trzy kartki o zbliżonym układzie, ale w rożnych kolorach i z nieco rożnymi dodatkami. Całe trio powstało z papierów Craft O'Clock, a głównym motywem jest bombka 😊










------------------------------------------------------
Ciekawa jestem, która wersja
(i dlaczego)
najbardziej przypadła Wam do gustu.
Zapraszam do pozostawiania komentarzy
i pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Piękne, minimalistyczne prace, a jakże oddające klimat świat - Świetne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy Twój komentarz, bo minimalizm to moja wielka udręka 😂

      Usuń
  2. Jakie piękne kartki, u mnie tez już powstają świąteczne kartki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No mnie bardzo dobrze z faktem, że już zaczęłam ;)

      Usuń
  3. proste ale jakże urokliwe

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wszystkie, ja jeszcze nie zaczęłam świątecznych projektów

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kartki. Może faktycznie warto wygrzebać świąteczne przydasie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra! Każda jedna w wyjątkowym stylu. Super te Twoje bombkowe karteczki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Proste i bardzo klimatyczne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne :) wszystkie, ale chyba czerwona podoba mi się najbardziej. Taka najbardziej świąteczna w charakterze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki, bardzo ciepłe i klimatyczne. A ja wczoraj zaczęłam świąteczną produkcję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, śliczne i minimalistyczne kartki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zwłaszcza za te "minimalistyczne", bo wiesz, jak to u mnie z tym minimalizmem jest ;)

      Usuń
  11. Ja tam nie umiem się zdecydować. Wszystkie są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe i piękne...magia świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, delikatne i świąteczne...

    OdpowiedzUsuń
  14. ale, że BN we wrześniu ;D super, fajniutkie kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne te kartki, muszę się przyjrzeć bliżej tym papierom, śliczne są!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.