Wyniki urodzinowego candy Świrów Rękodzieła



Cześć!

Wraz z końcem marca zakończył się także urodzinowy konkurs Świrów Rękodzieła.
Serdecznie Wam dziękuję za wszystkie miłe słowa i życzenia, które mogłam przeczytać na blogu świrowym, a także na moim osobistym. To cudowne uczucie wiedzieć, że nasze działania inspirują Was, zachęcają do działania i sprawiają, że w Waszym życiu pojawia się radość ❤️


A teraz - nagrody!
Jeżeli chceie wiedzieć, kto otrzyma główną nagrodę, to zajrzyjcie na bloga Świry Rękodzieła.


Natomiast upominek ode mnie otrzyma Basia z bloga Blondi z papierem 😊 Gratuluję!



Basiu, w celu ustalenia szczegółów odbioru nagrody, napisz do mnie na adres mailowy: pracowniaesme@gmail.com 😊

--------------------------------------------------
Pozdrawiam cieplutko 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

Komentarze

  1. Cieszę się, że dzięki tym urodzinom mogłam poznać Ciebie i Twoje prace :-)
    Gratulacje dla Basi :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwyciężczyni.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwyciężczyni :) dziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :* Dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Basi :-) Dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Basi :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę dziękuję serdecznie 😍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.