Kartka schodkowa - kurs



Cześć!

Dzisiaj małe podsumowanie warsztatu, który w formie transmisji poprowadziłam w grupie Świry Rękodzieła Inspirują. W czasie spotkania zaprezentowałam, jak wykonać kartkę schodkową.
To bardzo fajna forma kartki, która po złożeniu bez problemu zmieści się w kopercie (jeśli dodatki nie będą przestrzenne), a po rozłożeniu przyjmuje ciekawą, przestrzenną formę.

Na zdjęciach poniżej jest kartka schodkowa - prototyp, którą przygotowałam jako prezentację pracy warsztatowej:








Natomiast na tych zdjęciach jest kartka schodkowa, która wykonałam już na żywo, podczas warsztatów:










Obie kartki powstały z papierów ITD Collection.


--------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

Komentarze

  1. śliczna karteczka! Dla mnie składaczki, to walka haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kartki. Forma faktycznie bardzo reprezentatywna. Obie ślicznie ozdobione.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna może spróbuję coś innego...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki :-) Ta forma jest zachwycająca :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, twoje prace sa niesamowicie delikatne! Ta druga też cudna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne obie, muszę kiedyś spróbować tej formy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie są przepiękne! Bardzo mi się podoba ta forma, ale zawsze mnie powstrzymuje konieczność docinania papieru do tła, to zawsze wychodzi krzywo, dlatego nie robię takich prac. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie po drodze mi z ta formą, ale Twój kurs jest zachęcający! Piękna!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.