Konewka na piku - dekoracja do doniczki



Cześć!

Zapewne część z Was już wie, że jestem wielką miłośniczką dekoracji na piku. Bardzo lubię dekorować nimi doniczki. Przez cały rok ozdabiają one kwiaty w moim domu, natomiast w czasie, gdy kwiaty stoją także na zewnętrznych parapetach okien, tam również znajdują się dekoracje na piku. A w związku z tym, że okien i kwiatów mam dużo, to i dekoracji potrzebuję dużo 😃 Dlatego co jakiś czas tworzę nową ozdobę.
Tym razem przygotowałam miniaturową konewkę. Metalową, małą konewkę okleiłam papierem ryżowych ITD Collection, wypełniłam ją chrobotkiem i sizalem, a następnie "posadziłam" w niej kwiaty z foamiranu i gałązki tekturkowe - dzieło Artemisji.
I tak oto prezentuje się moja pierwsza inspiracja dla DT Artemisji. Mam nadzieję, że propozycja przypadnie Wam do gustu. Oczywiście zapraszam Was na stronę Artemisji, gdzie znajdziecie tekturki, ale też różne kursy. Warto zobaczyć, co Eunika proponuje 😊








PS oczywiście nie poradziłabym sobie bez mojej małej pomocnicy 😉


--------------------------------------------------
Pozdrawiam cieplutko 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

Komentarze

  1. Takie maleństwo, a ile w niej uroku <3 Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś pięknego!
    Pomocnica widać, że doświadczenie już posiada :-) Słodka jest :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niee no konewka jest extra! I jeszcze fakt że jest na patyczku tylko zachwyt powieksza. Cudna w niej kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowa i cudna dekoracja, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra pomysł. Wyszło świetnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fantastyczna! Jaw ogóle nie mam kwiatków, bo i tak wszystkie usychają, nawet kaktusy, ale lubię takie ozdoby, zwłaszcza tak cudne jak Twoja konewka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, prześliczna konewka. Piękna kompozycja. Cudowną masz pomocnicę. Zdrówka 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna dekoracja. Makie mini a tak drobiazgowo wykonane. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna :) bardzo mi się podoba kompozycja z niej wystająca i delikatne kwiatuszki na konewce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie maleństwa są urocze! Pomysł na ozdobienie konewki jest świetny. Bardzo udana praca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna i pomysłowa ozdoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł - nie tylko do doniczek, można pokusić się o takie ozdoby na grządki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna jest i wspaniale zdobi. a pomocnica wzorowo wywiązuje się z zadania - przesyłam dla niej pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwycający projekt. A pomocnik na medal !

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo Wam dziękuję za tyle miłych słów! Pod adresem pracy i pomocnicy, oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.